Pregled bibliografske jedinice broj: 365634
Assessing teaching assessment
Assessing teaching assessment // Tuning In: Learners of language, language of learners
Istanbul: Sabancı University, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 365634 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Assessing teaching assessment
Autori
Lasić-Lazić, Jadranka ; Banek Zorica, Mihaela ; Pavlina, Krešimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Tuning In: Learners of language, language of learners
/ - Istanbul : Sabancı University, 2007
Skup
Sabancı University International Conference on Foreign Language Education, Tuning In: Learners of language, language of learners
Mjesto i datum
Istanbul, Turska, 24.05.2007. - 26.05.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
assessment; students; surveys
Sažetak
This research examines the students’ view on teaching assessment surveys conducted by the University of Zagreb. It especially focuses on student’ s perceived importance of this assessment and its influence on quality control.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301799-1755 - Organizacija, upravljanje i razmjena znanja u elektroničkom obrazovnom okruženju (Lasić-Lazić, Jadranka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb