Pregled bibliografske jedinice broj: 365258
Životni ciklus prognostička metoda u marketingu
Životni ciklus prognostička metoda u marketingu
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2008
CROSBI ID: 365258 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Životni ciklus prognostička metoda u marketingu
(Lifecycle prognostic method in marketing)
Autori
Barković, Dražen ; Medić, Mane ; Turkalj, Željko
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2008
Stranica
239
ISBN
978-953-253-047
Ključne riječi
životni ciklus ; prognostička metoda ; kvantitativna metoda
(lifecycle ; prognostic method ; quantitative method)
Sažetak
Iako ekonomsko predviđanje nije dovoljno pouzdano, ono je ipak okosnica efikasnog upravljanja i racionalno društvo i pojedinci ga se neće odreći. Metoda životnog ciklusa u predviđanju promjena polazi od pretpostavke da promatrana pojava prolazi faze u svom razvoju koje se mogu interpretirati kao faze životnog ciklusa. Zanimljivo je uočiti koliko interpretativne slobode uzimaju oni koji koriste ovu metodu. Zbog toga se u ovoj knjizi želi ukazati na potrebu za primjenom kvantitativnih metoda u predviđanju tržišnih kretanja kao osnovice efikasnijeg i efektivnijeg poslovnog upravljanja na razini poduzeća i identificirati nedostatke metode životnog ciklusa i predložiti poboljšanje ove metode.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek