Pregled bibliografske jedinice broj: 365067
The marketing of small enterprises, guerilla marketing
The marketing of small enterprises, guerilla marketing // Interdisciplinary Management Research III / Barković, Dražen ; Runzheimer Bodo (ur.).
Osijek : Pforzheim: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hochschule Pforzheim University of Applied Sciences, 2006. str. 414-425
CROSBI ID: 365067 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
The marketing of small enterprises, guerilla marketing
Autori
Medić, Mane ; Zavišić Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Interdisciplinary Management Research III
Urednik/ci
Barković, Dražen ; Runzheimer Bodo
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hochschule Pforzheim University of Applied Sciences
Grad
Osijek : Pforzheim
Godina
2006
Raspon stranica
414-425
ISBN
978-953-253-026-1
Ključne riječi
guerilla marketing, new marketing paradigm, direct marketing
Sažetak
Rad je fokusiran na pristupe i tehnike koje tvrtke koriste za identificiranje i ispunjavanje potreba i očekivanja potrošača, uz ostvarivanje profita sa malim tj. vrlo ograničenim sredstvima u ranim fazama razvoja poduzeća (Start-up faza) ili u malim poduzećima. Temeljni marketinški principi i kategorije konvencionalnog marketinga uspoređeni su sa zahtjevima nekonvencionalnog, fokusiranog na praktični i financijski ograničen marketing (gerila marketing). U ovom radu naglasak se daje na izravni marketing, novu marketing paradigmu, jedan na jedan marketing, odnosni marketing, te najviše na gerila marketing čija je osnovna svrha da se minimalnim sredstvima ostvare maksimalni ciljevi.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek