Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 365067

The marketing of small enterprises, guerilla marketing


Medić, Mane; Zavišić Željka
The marketing of small enterprises, guerilla marketing // Interdisciplinary Management Research III / Barković, Dražen ; Runzheimer Bodo (ur.).
Osijek : Pforzheim: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hochschule Pforzheim University of Applied Sciences, 2006. str. 414-425


CROSBI ID: 365067 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
The marketing of small enterprises, guerilla marketing

Autori
Medić, Mane ; Zavišić Željka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Interdisciplinary Management Research III

Urednik/ci
Barković, Dražen ; Runzheimer Bodo

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hochschule Pforzheim University of Applied Sciences

Grad
Osijek : Pforzheim

Godina
2006

Raspon stranica
414-425

ISBN
978-953-253-026-1

Ključne riječi
guerilla marketing, new marketing paradigm, direct marketing

Sažetak
Rad je fokusiran na pristupe i tehnike koje tvrtke koriste za identificiranje i ispunjavanje potreba i očekivanja potrošača, uz ostvarivanje profita sa malim tj. vrlo ograničenim sredstvima u ranim fazama razvoja poduzeća (Start-up faza) ili u malim poduzećima. Temeljni marketinški principi i kategorije konvencionalnog marketinga uspoređeni su sa zahtjevima nekonvencionalnog, fokusiranog na praktični i financijski ograničen marketing (gerila marketing). U ovom radu naglasak se daje na izravni marketing, novu marketing paradigmu, jedan na jedan marketing, odnosni marketing, te najviše na gerila marketing čija je osnovna svrha da se minimalnim sredstvima ostvare maksimalni ciljevi.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Mane Medić (autor)

Avatar Url Željka Zavišić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Medić, Mane; Zavišić Željka
The marketing of small enterprises, guerilla marketing // Interdisciplinary Management Research III / Barković, Dražen ; Runzheimer Bodo (ur.).
Osijek : Pforzheim: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hochschule Pforzheim University of Applied Sciences, 2006. str. 414-425
Medić, M. & Zavišić Željka (2006) The marketing of small enterprises, guerilla marketing. U: Barković, D. & Runzheimer Bodo (ur.) Interdisciplinary Management Research III. Osijek : Pforzheim, Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hochschule Pforzheim University of Applied Sciences, str. 414-425.
@inbook{inbook, author = {Medi\'{c}, Mane}, editor = {Barkovi\'{c}, D. and Runzheimer Bodo}, year = {2006}, pages = {414-425}, keywords = {guerilla marketing, new marketing paradigm, direct marketing}, isbn = {978-953-253-026-1}, title = {The marketing of small enterprises, guerilla marketing}, keyword = {guerilla marketing, new marketing paradigm, direct marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hochschule Pforzheim University of Applied Sciences}, publisherplace = {Osijek : Pforzheim} }
@inbook{inbook, author = {Medi\'{c}, Mane}, editor = {Barkovi\'{c}, D. and Runzheimer Bodo}, year = {2006}, pages = {414-425}, keywords = {guerilla marketing, new marketing paradigm, direct marketing}, isbn = {978-953-253-026-1}, title = {The marketing of small enterprises, guerilla marketing}, keyword = {guerilla marketing, new marketing paradigm, direct marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hochschule Pforzheim University of Applied Sciences}, publisherplace = {Osijek : Pforzheim} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font