Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 365065

Political marketing management


Medić, Mane; Orosdy, Bela
Political marketing management // Interdisciplinary Management Research III / Barković, Dražen ; Runzheimer Bodo (ur.).
Osijek : Pforzheim: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hochschule Pforzheim University of Applied Sciences, 2006. str. 399-414


CROSBI ID: 365065 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Political marketing management

Autori
Medić, Mane ; Orosdy, Bela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Interdisciplinary Management Research III

Urednik/ci
Barković, Dražen ; Runzheimer Bodo

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hochschule Pforzheim University of Applied Sciences

Grad
Osijek : Pforzheim

Godina
2006

Raspon stranica
399-414

ISBN
953-253-007-X

Ključne riječi
politika, politologija, politički marketing
(politics, politology, political marketing)

Sažetak
Politika, prema javnom mišljenju, su sve akcije i aktivnosti koje se provode od strane profesionalnih političara, i isto tako je učestali subjekt dnevnih novinskih izvještaja. Politika je, prema tome, gradivo za elitu, običan čovjek se mora napregnuti kako bi shvatio bilo kojeg od političara sa najviše razine, koji predstavlja elitu. Obični čovjek ne preuzima odgovornost kako bi u potpunosti razumio koncept, politka je svjesna aktivnosti namjenjene postizanju optimalnih odluka o javnim pitanjima, i sudjelovanje u kojem je jedino bitna demokracija, i obveza građanima. Ključni element ovog multidimenzijonalnog koncepta je moć. Krajnji cilj bilo koje političke aktivnosti je korist i očuvanje moći, dok je promicanje interesa određenih socijalnih grupa oprečno nekim drugim grupama. Najvažnije funkcionalne komponente politike su: ? Svjesne akcije vođene ineresima i socijalnim relacijama. Objekt političke aktivnosti je dobit, očuvanje moći koja je koncept socijalne reprodukcije. Bit cjeline je u faktorima zanimanja, htjenju i moći. ? Politika je veza između socijalnih grupa, slojeva, i klasa koje mogu biti u konfliktu interesa, i kojima je interes izražavanje koncentrirane vlasti. ? Glavno uporište politike je akvizicija moći, od strane moći države, koja nameće autoritet javnosti koju posjeduje i koristi. Politika je također konstruirana kao naćin zadovoljenja, kao učestalo političko obilježavanje, pripćenje o pretjeranom naglašavanju političkih sadržaja, te kao političko zadovoljenje nepolitičke aktivnosti i relacija.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Mane Medić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Medić, Mane; Orosdy, Bela
Political marketing management // Interdisciplinary Management Research III / Barković, Dražen ; Runzheimer Bodo (ur.).
Osijek : Pforzheim: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hochschule Pforzheim University of Applied Sciences, 2006. str. 399-414
Medić, M. & Orosdy, B. (2006) Political marketing management. U: Barković, D. & Runzheimer Bodo (ur.) Interdisciplinary Management Research III. Osijek : Pforzheim, Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hochschule Pforzheim University of Applied Sciences, str. 399-414.
@inbook{inbook, author = {Medi\'{c}, Mane and Orosdy, Bela}, editor = {Barkovi\'{c}, D. and Runzheimer Bodo}, year = {2006}, pages = {399-414}, keywords = {politika, politologija, politi\v{c}ki marketing}, isbn = {953-253-007-X}, title = {Political marketing management}, keyword = {politika, politologija, politi\v{c}ki marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hochschule Pforzheim University of Applied Sciences}, publisherplace = {Osijek : Pforzheim} }
@inbook{inbook, author = {Medi\'{c}, Mane and Orosdy, Bela}, editor = {Barkovi\'{c}, D. and Runzheimer Bodo}, year = {2006}, pages = {399-414}, keywords = {politics, politology, political marketing}, isbn = {953-253-007-X}, title = {Political marketing management}, keyword = {politics, politology, political marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hochschule Pforzheim University of Applied Sciences}, publisherplace = {Osijek : Pforzheim} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font