Pregled bibliografske jedinice broj: 364940
Assessing the needs and interests for business cooperation as a prerequisite for proactive marketing efforts of companies operating alongside the Corridor Vc traffic route
Assessing the needs and interests for business cooperation as a prerequisite for proactive marketing efforts of companies operating alongside the Corridor Vc traffic route // 2nd International Scientific Symposium Corridor Vc as Euro-regional connection on the traffic rout Baltic sea - Central Europe - Adriatic sea / Anka Mašek (ur.).
Osijek, 2005. str. 393-418 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 364940 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Assessing the needs and interests for business cooperation as a prerequisite for proactive marketing efforts of companies operating alongside the Corridor Vc traffic route
Autori
Medić, Mane ; Pancić, Mladen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
2nd International Scientific Symposium Corridor Vc as Euro-regional connection on the traffic rout Baltic sea - Central Europe - Adriatic sea
/ Anka Mašek - Osijek, 2005, 393-418
ISBN
953-253-006-1
Skup
Corridor Vc as Euro-regional connection on the traffic rout Baltic sea - Central Europe - Adriatic sea
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 11.11.2005. - 12.11.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
needs assessment; proactive marketing; marketing intelligence
Sažetak
Povijesno gledano, interes za gospodarsku suradnju zemalja kojima prolazi koridor Vc postojao je u najširim sferama još od daleke prošlosti. Gospodarska suradnja inicirala je i druge vidove suradnje ponaosob kulturne i obrazovne. Izgradnjom koridora Vc te ostalim koridorima koji se vežu na koridor Vc stvorit će se trajni uvjeti za još jačom, obuhvatnijom i učinkovitijom suradnjom najširih tržišnih subjekata. Istraživanje interesa za poslovnu suradnju gospodarskih subjekata sustavno je razmišljanje o različitim inačicama područja kojima prolazi koridor Vc. Primarni cilj istraživanja je poticanje poduzetničke aktivnosti kroz otkrivanje potreba i mogućnosti suradnje malih poduzetnika prvenstveno grada Osijeka s gradovima u susjednim državama, a koji gravitiraju koridoru Vc. Istraživanje budućih potreba malih poduzetnika kao pretpostavka za proaktivni marketing u gradovima na trasi koridora Vc temelji se na pronalaženju budućih kupaca proizvoda i usluga temeljenih na novim prilikama. Istraživanje prošlosti i sadašnjosti daju podlogu marketing managerima za izvjesnije i bolje iskorištenje novih prilika. U radu se koriste longitudinalna istraživanja koja je proveo grad Osijek u 2000 i 2005-oj.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek