Pregled bibliografske jedinice broj: 364934
Poduzetnički marketing (gerila marketing)
Poduzetnički marketing (gerila marketing) // III Znanstveni kolokvij, Međunarodna poslovna logistika kao uvjet uspješnog uključivanja u Europske gospodarske tokove / Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja (ur.).
Mostar: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2003. str. 211-221 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 364934 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poduzetnički marketing (gerila marketing)
Autori
Medić, Mane
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
III Znanstveni kolokvij, Međunarodna poslovna logistika kao uvjet uspješnog uključivanja u Europske gospodarske tokove
/ Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja - Mostar : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2003, 211-221
ISBN
953-6073-85-4
Skup
Međunarodna poslovna logistika kao uvjet uspješnog uključivanja u Europske gospodarske tokove
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 08.11.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Poduzetnički marketing (gerila marketing); ogranicena sredstva; konvencionalni marketing; nekonvencionalni; izravni marketing
(gerila marketing; Start up; poduzetnički marketing (gerila marketing); ogranicena sredstva; konvencionalni marketing; nekonvencionalni; izravni marketing)
Sažetak
Rad je fokusiran na pristupe i tehnike koje poduzeća koriste za identificiranje i ispunjavanje potreba i očekivanja potrošača, uz ostvarivanje profita s vrlo ograničenim sredstvima u ranim fazama razvoja poduzeća Start up faza ili u malim poduzećima. Temeljni marketinški principi i kategorije konvencionalnog marketinga konstruirani su s zahtjevima nekonvencionalnog, fokusiranog na praktični i financijski ograničen marketing gerila marketing. U ovom radu naglasak se daje na izravni marketing koji se promatra kroz korelaciju troškova i prihoda, ovisno o visini usluge, tj. djelovanja razine usluge na dobit.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija