Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 364934

Poduzetnički marketing (gerila marketing)


Medić, Mane
Poduzetnički marketing (gerila marketing) // III Znanstveni kolokvij, Međunarodna poslovna logistika kao uvjet uspješnog uključivanja u Europske gospodarske tokove / Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja (ur.).
Mostar: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2003. str. 211-221 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 364934 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poduzetnički marketing (gerila marketing)

Autori
Medić, Mane

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
III Znanstveni kolokvij, Međunarodna poslovna logistika kao uvjet uspješnog uključivanja u Europske gospodarske tokove / Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja - Mostar : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2003, 211-221

ISBN
953-6073-85-4

Skup
Međunarodna poslovna logistika kao uvjet uspješnog uključivanja u Europske gospodarske tokove

Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 08.11.2003

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Poduzetnički marketing (gerila marketing); ogranicena sredstva; konvencionalni marketing; nekonvencionalni; izravni marketing
(gerila marketing; Start up; poduzetnički marketing (gerila marketing); ogranicena sredstva; konvencionalni marketing; nekonvencionalni; izravni marketing)

Sažetak
Rad je fokusiran na pristupe i tehnike koje poduzeća koriste za identificiranje i ispunjavanje potreba i očekivanja potrošača, uz ostvarivanje profita s vrlo ograničenim sredstvima u ranim fazama razvoja poduzeća Start up faza ili u malim poduzećima. Temeljni marketinški principi i kategorije konvencionalnog marketinga konstruirani su s zahtjevima nekonvencionalnog, fokusiranog na praktični i financijski ograničen marketing gerila marketing. U ovom radu naglasak se daje na izravni marketing koji se promatra kroz korelaciju troškova i prihoda, ovisno o visini usluge, tj. djelovanja razine usluge na dobit.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Mane Medić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Medić, Mane
Poduzetnički marketing (gerila marketing) // III Znanstveni kolokvij, Međunarodna poslovna logistika kao uvjet uspješnog uključivanja u Europske gospodarske tokove / Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja (ur.).
Mostar: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2003. str. 211-221 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Medić, M. (2003) Poduzetnički marketing (gerila marketing). U: Segetlija, Z. & Lamza-Maronić, M. (ur.)III Znanstveni kolokvij, Međunarodna poslovna logistika kao uvjet uspješnog uključivanja u Europske gospodarske tokove.
@article{article, author = {Medi\'{c}, Mane}, year = {2003}, pages = {211-221}, keywords = {Poduzetni\v{c}ki marketing (gerila marketing), ogranicena sredstva, konvencionalni marketing, nekonvencionalni, izravni marketing}, isbn = {953-6073-85-4}, title = {Poduzetni\v{c}ki marketing (gerila marketing)}, keyword = {Poduzetni\v{c}ki marketing (gerila marketing), ogranicena sredstva, konvencionalni marketing, nekonvencionalni, izravni marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Medi\'{c}, Mane}, year = {2003}, pages = {211-221}, keywords = {gerila marketing, Start up, poduzetni\v{c}ki marketing (gerila marketing), ogranicena sredstva, konvencionalni marketing, nekonvencionalni, izravni marketing}, isbn = {953-6073-85-4}, title = {Poduzetni\v{c}ki marketing (gerila marketing)}, keyword = {gerila marketing, Start up, poduzetni\v{c}ki marketing (gerila marketing), ogranicena sredstva, konvencionalni marketing, nekonvencionalni, izravni marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font