Pregled bibliografske jedinice broj: 364816
Marketing intelligence : pretpostavka uspješnog životnog ciklusa malih i srednjih poduzeća
Marketing intelligence : pretpostavka uspješnog životnog ciklusa malih i srednjih poduzeća // Annual proceedings review economic researche / Ivan Mencer (ur.).
Rijeka, 1995. str. 497-505 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 364816 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing intelligence : pretpostavka uspješnog životnog ciklusa malih i srednjih poduzeća
Autori
Karpati, Tibor ; Medić, Mane
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Annual proceedings review economic researche
/ Ivan Mencer - Rijeka, 1995, 497-505
Skup
Mala i srednja poduzeća u gospodarskom razvoju
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 16.10.1995. - 17.10.1995
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Marketing poduzeća; mala poduzeća; srednja
Sažetak
Karakteristike životnog ciklusa malih i srednjih poduzeća daju osnovu za optimizaciju marketinga, odnosno poslovne politike poduzeća. Povećanu konkurentnost u poslovnom okruženju stvaraju profinjeniji zahtjevi potrošača i agresivniji konkurenti, što uz ubrzanje tehnološkog razvitka nameće brže promjene u strategijama poduzeća (u proizvodnji, organizaciji, marketingu ...), a koje su indikator vitalnosti životnog ciklusa poduzeća. Logistička podrška vitalnom životnom ciklusu poduzeća je marketing intelligence (kao dio business intelligence-a), koji pruža vrijednosno obogaćenu informaciju o opasnostima i šansama koje proizlaze iz trenda globalizacije i za mala i za srednja poduzeća
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek