Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 364816

Marketing intelligence : pretpostavka uspješnog životnog ciklusa malih i srednjih poduzeća


Karpati, Tibor; Medić, Mane
Marketing intelligence : pretpostavka uspješnog životnog ciklusa malih i srednjih poduzeća // Annual proceedings review economic researche / Ivan Mencer (ur.).
Rijeka, 1995. str. 497-505 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 364816 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing intelligence : pretpostavka uspješnog životnog ciklusa malih i srednjih poduzeća

Autori
Karpati, Tibor ; Medić, Mane

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Annual proceedings review economic researche / Ivan Mencer - Rijeka, 1995, 497-505

Skup
Mala i srednja poduzeća u gospodarskom razvoju

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 16.10.1995. - 17.10.1995

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Marketing poduzeća; mala poduzeća; srednja

Sažetak
Karakteristike životnog ciklusa malih i srednjih poduzeća daju osnovu za optimizaciju marketinga, odnosno poslovne politike poduzeća. Povećanu konkurentnost u poslovnom okruženju stvaraju profinjeniji zahtjevi potrošača i agresivniji konkurenti, što uz ubrzanje tehnološkog razvitka nameće brže promjene u strategijama poduzeća (u proizvodnji, organizaciji, marketingu ...), a koje su indikator vitalnosti životnog ciklusa poduzeća. Logistička podrška vitalnom životnom ciklusu poduzeća je marketing intelligence (kao dio business intelligence-a), koji pruža vrijednosno obogaćenu informaciju o opasnostima i šansama koje proizlaze iz trenda globalizacije i za mala i za srednja poduzeća

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Tibor Karpati (autor)

Avatar Url Mane Medić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Karpati, Tibor; Medić, Mane
Marketing intelligence : pretpostavka uspješnog životnog ciklusa malih i srednjih poduzeća // Annual proceedings review economic researche / Ivan Mencer (ur.).
Rijeka, 1995. str. 497-505 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Karpati, T. & Medić, M. (1995) Marketing intelligence : pretpostavka uspješnog životnog ciklusa malih i srednjih poduzeća. U: Ivan Mencer (ur.)Annual proceedings review economic researche.
@article{article, author = {Karpati, Tibor and Medi\'{c}, Mane}, year = {1995}, pages = {497-505}, keywords = {Marketing poduze\'{c}a, mala poduze\'{c}a, srednja}, title = {Marketing intelligence : pretpostavka uspje\v{s}nog \v{z}ivotnog ciklusa malih i srednjih poduze\'{c}a}, keyword = {Marketing poduze\'{c}a, mala poduze\'{c}a, srednja}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Karpati, Tibor and Medi\'{c}, Mane}, year = {1995}, pages = {497-505}, keywords = {Marketing poduze\'{c}a, mala poduze\'{c}a, srednja}, title = {Marketing intelligence : pretpostavka uspje\v{s}nog \v{z}ivotnog ciklusa malih i srednjih poduze\'{c}a}, keyword = {Marketing poduze\'{c}a, mala poduze\'{c}a, srednja}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font