Pregled bibliografske jedinice broj: 364780
Marketing Intelligence
Marketing Intelligence // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 45 (1994), 7/8; 529-540 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 364780 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing Intelligence
Autori
Medić, Mane ; Karpati, Tibor
Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 45
(1994), 7/8;
529-540
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
Marketing Intelligence
Sažetak
Potrebe za marketing intelligence-om proizlaze iz povećane konkurentnosti u poslovnom okruženju koju nameću profinjeniji zahtjevi potrošača i agresivniji konkurenti. Otvorenost hrvatske privrede i intencija uključivanja u europske i svjetske gospodarske tijekova nameću potrebu razvijanja funkcije marketing intelligence-a u poduzećima koja sudjeluju u tom procesu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EconLit
- International Bibliography of the Social Sciences (IBSS)
- Journal of Economic Literature