Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 364780

Marketing Intelligence


Medić, Mane; Karpati, Tibor
Marketing Intelligence // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 45 (1994), 7/8; 529-540 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 364780 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing Intelligence

Autori
Medić, Mane ; Karpati, Tibor

Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 45 (1994), 7/8; 529-540

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
Marketing Intelligence

Sažetak
Potrebe za marketing intelligence-om proizlaze iz povećane konkurentnosti u poslovnom okruženju koju nameću profinjeniji zahtjevi potrošača i agresivniji konkurenti. Otvorenost hrvatske privrede i intencija uključivanja u europske i svjetske gospodarske tijekova nameću potrebu razvijanja funkcije marketing intelligence-a u poduzećima koja sudjeluju u tom procesu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Tibor Karpati (autor)

Avatar Url Mane Medić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Medić, Mane; Karpati, Tibor
Marketing Intelligence // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 45 (1994), 7/8; 529-540 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Medić, M. & Karpati, T. (1994) Marketing Intelligence. Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 45 (7/8), 529-540.
@article{article, author = {Medi\'{c}, Mane and Karpati, Tibor}, year = {1994}, pages = {529-540}, keywords = {Marketing Intelligence}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {45}, number = {7/8}, issn = {0424-7558}, title = {Marketing Intelligence}, keyword = {Marketing Intelligence} }
@article{article, author = {Medi\'{c}, Mane and Karpati, Tibor}, year = {1994}, pages = {529-540}, keywords = {Marketing Intelligence}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {45}, number = {7/8}, issn = {0424-7558}, title = {Marketing Intelligence}, keyword = {Marketing Intelligence} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EconLit
  • International Bibliography of the Social Sciences (IBSS)
  • Journal of Economic Literature





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font