Pregled bibliografske jedinice broj: 364726
Poučavaju li fizičari matematiku ili fiziku?
Poučavaju li fizičari matematiku ili fiziku? // Osmi hrvatski simpozij o nastavi fizike / Pećina, Planinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2008. str. 32-35 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 364726 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poučavaju li fizičari matematiku ili fiziku?
(Do Physicists Teach Mathematics or Physics?)
Autori
Halusek, Vlado
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Osmi hrvatski simpozij o nastavi fizike
/ Pećina, Planinka - Zagreb : Hrvatsko fizikalno društvo, 2008, 32-35
ISBN
978-953-7178-11-6
Skup
Nastava fizike za prirodoznanstvenu pismenost
Mjesto i datum
Novi Vinodolski, Hrvatska, 12.04.2007. - 14.04.2007
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Poučavanje; fizika; matematika; korelacija; razgraničenje.
(Teaching; Physics; Mathematics; corelation; demarcation.)
Sažetak
Korelacija fizike i matematike je nužna i neizostavna. U praksi se često pretjeruje u toj korelaciji do te mjere da fizika prelazi u primijenjenu matematiku. Tako fizika postaje teška i mrska učenicima što pokazuju razna istraživanja. Stoga se razmatra potreba razgraničenja matematike i fizike na temelju istraživanja manjeg opsega među učenicima sedmog razreda. Smatra se da je razgraničenje potrebno jer je fizika eksperimentalna znanost i tako bi trebalo poučavati učenike umjesto uvježbavanja matematike na satovima fizike. U svrhu što kvalitetnijeg razgraničenja matematike i fizike nude se neuobičajeni tipovi zadataka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Fizika, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-0091361-1027 - Edukacijska istraživanja u fizici i matematici (Planinić, Maja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Vlado Halusek
(autor)