Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 364722

Edukativne računalne igre


Mirić, Ana
Edukativne računalne igre, 2008., diplomski rad, Odjel za obrazovanje učitelja i odgojitelja, Pula


CROSBI ID: 364722 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Edukativne računalne igre
(Educational computer's games)

Autori
Mirić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Odjel za obrazovanje učitelja i odgojitelja

Mjesto
Pula

Datum
17.07

Godina
2008

Stranica
48

Mentor
Žufić, Janko

Ključne riječi
edukativne; računalne igre
(education; computer games)

Sažetak
Jedan od načina obogaćivanja nastavnog procesa uvoñ enje je računalnih edukativnih igara „ u učionicu“ . Zamisao dobrih obrazovnih računalnih programa i jest u tome da se uči kroz igru te da učenje bude zabavno i zanimljivo. Kroz edukativne igre djeca uče na jednostavan i njima zanimljiv način, razvijaju kognitivne vještine, inteligenciju, vještine rješavanja problema te stječu osjećaj kompetencije i samopouzdanja. Igre imaju pozitivan učinak i na motoriku, pa su izuzetno korisne za djecu s posebnim potrebama. Postoji i niz znanstvenih radova koji dokazuju pozitivan efekt primjenjivanja igara u nastavi. Učenje kroz računalne igre može se primijeniti kao dodatna opcija uz predavanje u učionici. Igranje igrica nudi sjajnu priliku za razvijanje pismenosti. Budući da uspostavljanje veza izmeñ u govorene i pisane riječi razvija pismenost, mehanika igrica treba nuditi zvučne i tekstualne mogućnosti. Mnoge igre su besplatne i ukoliko postoji računalo u učionici, bila bi šteta ne primijeniti ih. Većina igara koje možemo pronaći pomoću interneta na engleskom su jeziku te nisu primjenjive u podučavanju najmlañ ih zbog jezične barijere. Većina igara, opisanih u ovom radu je iz matematike te ih je, zbog malo teksta, moguće koristiti u hrvatskim školama i domovima. Računalne edukativne igre uglavnom su namijenjene uvježbavanju gradiva, a neke kao što su Timez Attack i Rainforest maths, mogu se koristiti i u učenju novog gradiva. Edukativne igre na hrvatskom jeziku uglavnom se pojavljuju u obliku CD-ROM-a što znači da nisu besplatne te na taj način svima pristupačne. Rad u odgoju i obrazovanju zahtijeva od učitelja da se prilagodi učeniku. To znači da treba detektirati njegove potrebe i neprestano istraživati način na koji učenik želi ili može učiti.To se posebice odnosi na učenike s posebnim potrebama, koji se danas sve češće nalaze u redovitom odgojno-obrazovnom procesu. Obrazovni sustav treba prilagoditi djeci „ novog doba“ jer ona žive u svijetu interneta, računalnih igara, mobitela te, za razliku od starijih, lako uče koristiti novu tehnologiju. Uvoñ enjem moderne tehnologije nastava postaje zanimljivija a zadaci lakše ostvareni. Multimediji su obrazovnom procesu dali novu dimenziju, stoga bi bilo žalosno živjeti u prošlosti i pustiti sadašnjosti da prolazi pored nas.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka učiteljska škola u Puli,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Janko Žufić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mirić, Ana
Edukativne računalne igre, 2008., diplomski rad, Odjel za obrazovanje učitelja i odgojitelja, Pula
Mirić, A. (2008) 'Edukativne računalne igre', diplomski rad, Odjel za obrazovanje učitelja i odgojitelja, Pula.
@phdthesis{phdthesis, author = {Miri\'{c}, Ana}, year = {2008}, pages = {48}, keywords = {edukativne, ra\v{c}unalne igre}, title = {Edukativne ra\v{c}unalne igre}, keyword = {edukativne, ra\v{c}unalne igre}, publisherplace = {Pula} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Miri\'{c}, Ana}, year = {2008}, pages = {48}, keywords = {education, computer games}, title = {Educational computer's games}, keyword = {education, computer games}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font