Pregled bibliografske jedinice broj: 364722
Edukativne računalne igre
Edukativne računalne igre, 2008., diplomski rad, Odjel za obrazovanje učitelja i odgojitelja, Pula
CROSBI ID: 364722 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Edukativne računalne igre
(Educational computer's games)
Autori
Mirić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Odjel za obrazovanje učitelja i odgojitelja
Mjesto
Pula
Datum
17.07
Godina
2008
Stranica
48
Mentor
Žufić, Janko
Ključne riječi
edukativne; računalne igre
(education; computer games)
Sažetak
Jedan od načina obogaćivanja nastavnog procesa uvoñ enje je računalnih edukativnih igara „ u učionicu“ . Zamisao dobrih obrazovnih računalnih programa i jest u tome da se uči kroz igru te da učenje bude zabavno i zanimljivo. Kroz edukativne igre djeca uče na jednostavan i njima zanimljiv način, razvijaju kognitivne vještine, inteligenciju, vještine rješavanja problema te stječu osjećaj kompetencije i samopouzdanja. Igre imaju pozitivan učinak i na motoriku, pa su izuzetno korisne za djecu s posebnim potrebama. Postoji i niz znanstvenih radova koji dokazuju pozitivan efekt primjenjivanja igara u nastavi. Učenje kroz računalne igre može se primijeniti kao dodatna opcija uz predavanje u učionici. Igranje igrica nudi sjajnu priliku za razvijanje pismenosti. Budući da uspostavljanje veza izmeñ u govorene i pisane riječi razvija pismenost, mehanika igrica treba nuditi zvučne i tekstualne mogućnosti. Mnoge igre su besplatne i ukoliko postoji računalo u učionici, bila bi šteta ne primijeniti ih. Većina igara koje možemo pronaći pomoću interneta na engleskom su jeziku te nisu primjenjive u podučavanju najmlañ ih zbog jezične barijere. Većina igara, opisanih u ovom radu je iz matematike te ih je, zbog malo teksta, moguće koristiti u hrvatskim školama i domovima. Računalne edukativne igre uglavnom su namijenjene uvježbavanju gradiva, a neke kao što su Timez Attack i Rainforest maths, mogu se koristiti i u učenju novog gradiva. Edukativne igre na hrvatskom jeziku uglavnom se pojavljuju u obliku CD-ROM-a što znači da nisu besplatne te na taj način svima pristupačne. Rad u odgoju i obrazovanju zahtijeva od učitelja da se prilagodi učeniku. To znači da treba detektirati njegove potrebe i neprestano istraživati način na koji učenik želi ili može učiti.To se posebice odnosi na učenike s posebnim potrebama, koji se danas sve češće nalaze u redovitom odgojno-obrazovnom procesu. Obrazovni sustav treba prilagoditi djeci „ novog doba“ jer ona žive u svijetu interneta, računalnih igara, mobitela te, za razliku od starijih, lako uče koristiti novu tehnologiju. Uvoñ enjem moderne tehnologije nastava postaje zanimljivija a zadaci lakše ostvareni. Multimediji su obrazovnom procesu dali novu dimenziju, stoga bi bilo žalosno živjeti u prošlosti i pustiti sadašnjosti da prolazi pored nas.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka učiteljska škola u Puli,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Profili:
Janko Žufić
(mentor)