Pregled bibliografske jedinice broj: 364356
Hrvatski jezik kao izborni predmet u slovenskoj devetogodišnjoj osnovnoj školi
Hrvatski jezik kao izborni predmet u slovenskoj devetogodišnjoj osnovnoj školi // Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini I.: prikazi, problemi, putokazi / Kovačević, Melita ; Pavličević-Franić, Dunja (ur.).
Zagreb : Jastrebarsko: Naklada Slap, 2002. str. 68-77
CROSBI ID: 364356 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Hrvatski jezik kao izborni predmet u slovenskoj devetogodišnjoj osnovnoj školi
(The Croatian Language as an Elective Subject in the Slovenian Nine-Year Elementary School)
Autori
Benjak, Mirjana ; Požgaj Hadži, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini I.: prikazi, problemi, putokazi
Urednik/ci
Kovačević, Melita ; Pavličević-Franić, Dunja
Izdavač
Naklada Slap
Grad
Zagreb : Jastrebarsko
Godina
2002
Raspon stranica
68-77
ISBN
953-191-209-2
Ključne riječi
kurikul, kurikularne cjeline, komunikacijsko-kontrastivni pristup učenju hrvatskoga jezika
(naknadno, naknadno)
Sažetak
Početkom 2000. godine Mnistarstvo za školstvo i sport Republike Slovenije imenovalo je Predmetnu kurikularnu komisiju za hrvatski jezik kao izborni predmet u devetogodišnjoj osnovnoj školi, čiji je zadatak bio da pripremi kurikul, koji je Stručno vijeće Republike Slovenije za opće obrazovanje prihvatilo prosinca 2000. Osnovni je cilj izbornoga predmeta hrvatski jezik osposobiti učenike za stjecanje komunikacijske kompetencije. Kurikul je utemeljen na teoriji kurikula, teoriji interkulturalizma i dvojezičnosti (višejezičnosti), teoriji jezične i kulturne komunikacije, teoriji kontrastivne lingvistike/teoriji interferencije, metodičkoj teoriji o učenju/nastavi stranog/drugog jezika. U metodološkom smislu pristupu programiranju posebno se vodilo računa o položaju hrvatskoga jezika kao susjednog.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija