Pregled bibliografske jedinice broj: 364247
Marketinško istraživanje u modnoj industriji
Marketinško istraživanje u modnoj industriji // 6. međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija 99
Opatija, Hrvatska, 1999. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 364247 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinško istraživanje u modnoj industriji
(Marketing research in fashion industry)
Autori
Drvar, Zlatko ; Franulić Šarić, Diana ; Potočić, Vesna Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
6. međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija 99
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.06.1999. - 30.06.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketing; moda
(marketing; fashion)
Sažetak
Tekstilni modni odjevni proizvod mora imati takva tržišna i tehnička obilježja koja će u psihološkoj percepciji potrošača stvarati upotrebnu vrijednost, primamljivost i odluku za ponovnom kupnjom. Moda kao društvena pojava i ekonomska kategorija, a dizajn kao kreativna aktivnost odjevnom proizvodu daju takva svojstva koja će na najbolji način ispuniti očekivanja potrošača. Marketing tekstila i odjeće mora usmjeriti proizvodnju prema tržištu i nastojati da proizvodi budu što atraktivniji, svrsishodniji i kvalitetniji s aktuelnim modnim trendovima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tekstilna tehnologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb