Pregled bibliografske jedinice broj: 363810
Primjena edukacijskog konstruktivizma u nastavi fizike
Primjena edukacijskog konstruktivizma u nastavi fizike // Napredak (Zagreb), 148 (2007), 1; 134-143 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 363810 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena edukacijskog konstruktivizma u nastavi fizike
(The Application of Educational Constructivism in Teaching Physics)
Autori
Halusek, Vlado
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 148
(2007), 1;
134-143
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
nastava fizike; metoda nastave; konstruktivistički usmjerena nastava; učinci nastave; uvjeti rada
(teaching physics; teaching method; constructivist-oriented teaching; effects of teaching; conditions of work)
Sažetak
U današnje vrijeme, o nastavi se uglavnom govori u kontekstu suvremene i dobro opremljene škole. Zaboravlja se da postoje i škole u kojima su vrlo skromni uvjeti rada. To posebno utječe na nastavu fizike koja se temelji na pokusima i samim tim ovisi o opremljenosti škole. Ovim radom se pokazuje da konstruktivistički usmjerena nastava fizike, kao suvremena metoda nastave, može biti pogodna i za rad u skromnim uvjetima. To je pokazano na temelju osmogodišnjih učinaka konstruktivistički usmjerene nastave fizike, u jednoj maloj seoskoj školi s vrlo skromnim uvjetima rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-0091361-1027 - Edukacijska istraživanja u fizici i matematici (Planinić, Maja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Vlado Halusek
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Social Services Abstracts
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts