Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 363807

Učinci konstruktivistički usmjerene nastave fizike


Halusek, Vlado
Učinci konstruktivistički usmjerene nastave fizike, 2006., magistarski rad, Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i kineziologije, Split


CROSBI ID: 363807 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učinci konstruktivistički usmjerene nastave fizike
(The Effects of Constructivistically Oriented Physics Teaching)

Autori
Halusek, Vlado

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i kineziologije

Mjesto
Split

Datum
28.04

Godina
2006

Stranica
101

Mentor
Krsnik, Rudolf

Ključne riječi
nastava fizike; edukacijski konstruktivizam; problemski usmjerena nastava; pretkoncepcije; konceptualna promjena; učinci nastave; daroviti učenici; izum; eksperimentalni projekti; uvjeti rada
(Physics teaching; educationally constructivism; problem-centered learning; misconceptions; conceptual change; teaching effects; talented pupils; invention; experimental projects; learning conditions)

Sažetak
U današnje vrijeme, o nastavi se uglavnom govori u kontekstu suvremene i dobro opremljene škole. Zaboravlja se da postoje i škole u kojima su vrlo skromni uvjeti rada. To posebno utječe na nastavu fizike koja se temelji na pokusima i samim tim ovisi o opremljenosti škole. Ovim radom se pokazuje da konstruktivistički usmjerena nastava fizike, kao suvremena metoda nastave, može biti pogodna i za rad u skromnim uvjetima. To je pokazano na temelju sedmogodišnjih učinaka konstruktivistički usmjerene nastave fizike, u jednoj maloj seoskoj školi s vrlo skromnim uvjetima rada. Opisane su metode, ideje i uvjeti rada koji su doveli darovite učenike do zapaženih rezultata na državnim natjecanjima u konkurenciji učeničkih eksperimentalnih projekata. Nekoliko projekata je detaljnije opisano, kao i jedan ostvareni učenički izum. Također se prikazuju učinci nastave na sve učenike u razredu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Vlado Halusek (autor)

Avatar Url Rudolf Krsnik (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Halusek, Vlado
Učinci konstruktivistički usmjerene nastave fizike, 2006., magistarski rad, Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i kineziologije, Split
Halusek, V. (2006) 'Učinci konstruktivistički usmjerene nastave fizike', magistarski rad, Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i kineziologije, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Halusek, Vlado}, year = {2006}, pages = {101}, keywords = {nastava fizike, edukacijski konstruktivizam, problemski usmjerena nastava, pretkoncepcije, konceptualna promjena, u\v{c}inci nastave, daroviti u\v{c}enici, izum, eksperimentalni projekti, uvjeti rada}, title = {U\v{c}inci konstruktivisti\v{c}ki usmjerene nastave fizike}, keyword = {nastava fizike, edukacijski konstruktivizam, problemski usmjerena nastava, pretkoncepcije, konceptualna promjena, u\v{c}inci nastave, daroviti u\v{c}enici, izum, eksperimentalni projekti, uvjeti rada}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Halusek, Vlado}, year = {2006}, pages = {101}, keywords = {Physics teaching, educationally constructivism, problem-centered learning, misconceptions, conceptual change, teaching effects, talented pupils, invention, experimental projects, learning conditions}, title = {The Effects of Constructivistically Oriented Physics Teaching}, keyword = {Physics teaching, educationally constructivism, problem-centered learning, misconceptions, conceptual change, teaching effects, talented pupils, invention, experimental projects, learning conditions}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font