Pregled bibliografske jedinice broj: 363113
Radionica "Pomozite Josephu Kruskalu!"
Radionica "Pomozite Josephu Kruskalu!" // Matematika i škola, 45 (2008), 219-223 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 363113 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Radionica "Pomozite Josephu Kruskalu!"
(Workshop "Help Joseph Kruskal!")
Autori
Rukavina, Sanja ; Sekulić, Marija ; Švab, Andrea ; Vranić, Sanja
Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 45
(2008);
219-223
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
kruskalov algoritam; rješavanje problema; aktivno učenje
(Kruskal's algorithm; problem solving; active learning)
Sažetak
Mnoga matematičk aznanja koja intuitivno primjenjuju u svakodnevnom životu učenici nikada neće imati priliku i formalno upoznati tijekom svog školovanja. U području diskretne matematike možemo naći brojne takve primjere koji nisu sadržani niti u osnovnoškolskim niti u srednjoškolskim pa čak niti u visokoškolskim programima matematike budućih nematematičara. Članak opisuje radionicu "Pomozite Josephu Kruskalu!" putem koje se učenici osnovne škole upoznaju s problemom Koeningsberških mostova i Kruskalovim algoritmom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Projekti:
319-0000000-3037 - Blok dizajni, jako regularni grafovi i srodne kombinatoričke strukture (Crnković, Dean, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka