Pregled bibliografske jedinice broj: 362751
Vidovi učiteljeske profesije
Vidovi učiteljeske profesije // Odgojne znanosti, 10 (2008), 1 (15); 7-11 (podatak o recenziji nije dostupan, stručni, ostalo)
CROSBI ID: 362751 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vidovi učiteljeske profesije
(Aspects of Teacher Profession)
Autori
Müller, Florian H. ; Palekčić, Marko
Izvornik
Odgojne znanosti (1846-1204) 10
(2008), 1 (15);
7-11
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, stručni, ostalo
Ključne riječi
Aspekti profesionalizacije učiteljskog poziva; ličnost nastavnika; nastavničke i učeničke kompetencije.
(aspects of teacher profession; teacher personality; teacher`s und pupil`s competences.)
Sažetak
Predstojeći je broj koncipiran s težištem na izabranim temama iz trenutno aktualne rasprave o profesionalizaciji nastavnika i nastavnica. Posljednjih se godina nastavnička profesija u javnoj raspravi – između ostalog i u okviru međunarodnih poredbenih studija – našla u središtu kritike i zanimanja. Nastavnice i nastavnici predstavljaju, prema tim novijim shvaćanjima, bitan ključ za genezu učeničkih znanja i vještina. I znanstvenoje istraživanje (iznova) otkrilo nastavnika kao važnog čimbenika u kompeksu učenja i razvoja učeničkih kompetencija. Priloge o ovoj temi napisali su: Georg Hans Neuweg, Lutz Koch, Florian H. Müller, Irina Andreitz und Marko Palekcic, Jörn Schützenmeister und Gerhard Tulodziecki.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Psihologija
Napomena
Autori uvodnika su gosti-urednici časopisa Odgojne znanosti 10 (2008) (15), tematskog sveščića "Vidovi učiteljske profesije".
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Worldwide Political Science Abstracts
- Linguistics and language Behavior Abstracts, Social Sciences Citation Index (SSCI)