Pregled bibliografske jedinice broj: 362412
PATHS: First Implementation Lessons from Croatia
PATHS: First Implementation Lessons from Croatia // IV. International Learning Conference – Supporting Teachers and New PATHS Ideas
Harrisburg (PA), Sjedinjene Američke Države, 2008. (poster, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 362412 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PATHS: First Implementation Lessons from Croatia
Autori
Kranželić, Valentina ; Novak, Miranda ; Bašić, Josipa ; Šlehan Ferić, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
IV. International Learning Conference – Supporting Teachers and New PATHS Ideas
Mjesto i datum
Harrisburg (PA), Sjedinjene Američke Države, 08.05.2008. - 09.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
School prevention program; Socio-emotional learning; Promoting Alternative Thinking Strategies (PATHS); Prevention in Community
Sažetak
Projekt « ; Zajednice koje brinu – razvoj, implementacija i evaluacija modela prevencije u zajednici» ; provodi se na području Istarske županije. Jedan od važnih prioriteta projekta je socijalno-emocionalno učenje. Građenje kapaciteta pojedinaca te facilitiranje razvoja samokontrole, vještina rješavanja problema i donošenja zrelih i dobrih odluka temelj su razvoja odgovornih pojedinaca koji mogu odgovoriti na sve zahtjeve okoline. Da bi se odgovorilo na navedene potrebe, implementiran je PATHS program (Greenberg, M. i Kusche, C.) u dvije škole na području Istarske županije tj. u dva prva razreda u osnovnim školama u Poreču i u Labinu. PATHS je program socijalno-emocionalnog učenja koji se u sklopu projekta « ; Zajednice koje brinu» ; provodi u suradnji sa stručnjacima s Pennsylvania State University-a te se njegovo pilotiranje provjerava studijom sa kontrolnom skupinom. Na konferenciji je predstavljen poster koji prikazuje cijeli proces organizacije implementacije, resurse, podršku i postignutu suradnju istraživačkog tima s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta te stručnjaka na terenu. Također, prikazan je i kvalitativni osvrt sudionika PATHS programa na zadovoljstvo programom tj. iskazi učenika, učiteljica, roditelja i osoblja škole.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-0000000-2625 - Zajednice koje brinu - razvoj, implementacija i evaluacija modela prevencije (Bašić, Josipa, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Valentina Kranželić
(autor)
Martina Ferić
(autor)
Josipa Bašić
(autor)
Miranda Novak
(autor)