Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 362344

Formalno, neformalno i informalno učenje u cjeloživotnom obrazovanju


Gabrić, Tina
Formalno, neformalno i informalno učenje u cjeloživotnom obrazovanju, 2008., diplomski rad, Odjel za pedagogiju, Zadar


CROSBI ID: 362344 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Formalno, neformalno i informalno učenje u cjeloživotnom obrazovanju
(Formal, non-formal and informal learning in lifelong education)

Autori
Gabrić, Tina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Odjel za pedagogiju

Mjesto
Zadar

Datum
10.07

Godina
2008

Stranica
51

Mentor
Radeka, Igor

Ključne riječi
ekspanzija i zastarijevanje znanja; cjeloživotno učenje i obrazovanje; formalno; neformalno i informalno učenje
(expansion and superannuation of knowledge; lifelong learning and education; formal; non-formal and informal learning)

Sažetak
Razvoj društva od njegovih najprimitivnijih oblika do danas može se smatrati i rezultatom ekspanzije znanja koja je pak dovela do njegovog zastarijevanja. Čovječanstvo na potrebe društva odgovara razvojem cjeloživotnog učenja/obrazovanja koje je promovirano prvenstveno od organizacija koje se bave obrazovanjem u bilo kakvom obliku: OECD, UNESCO, EU. Te organizacije razvile su strategije i ciljeve kojima treba težiti svaka država koja ne želi ostati na margini znanja. U skladu s tim razvila su se tri stupnja organiziranosti učenja: formalno, neformalno i informalno učenje koje između ostalog karakterizira različita razina fleksibilnosti pristupačnosti ljudima. Na taj način, ljudi imaju više putova cjeloživotnog učenja kojima se mogu uvesti u društvo znanja te više ne ovise samo o institucionaliziranim mogućnostima učenja, zahvaljujući usustavljivanju formalnog, neformalnog i informalnog obrazovanja/učenja. Velika važnost i u ovoj “ novijoj reformi” obrazovanja nalazi se u nastavničkoj profesiji iako nastavnik nije više jedini izvor znanja. Sposobnost prilagođavanja, inovacije i osobno cjeloživotno obrazovanje učinit će nastavnike jednim od vodećih pokretača cjeloživotnog obrazovanja mlađih generacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
269-2692634-2441 - Struktura cjeloživotnog obrazovanja nastavnika (Radeka, Igor, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Igor Radeka (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gabrić, Tina
Formalno, neformalno i informalno učenje u cjeloživotnom obrazovanju, 2008., diplomski rad, Odjel za pedagogiju, Zadar
Gabrić, T. (2008) 'Formalno, neformalno i informalno učenje u cjeloživotnom obrazovanju', diplomski rad, Odjel za pedagogiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gabri\'{c}, Tina}, year = {2008}, pages = {51}, keywords = {ekspanzija i zastarijevanje znanja, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje i obrazovanje, formalno, neformalno i informalno u\v{c}enje}, title = {Formalno, neformalno i informalno u\v{c}enje u cjelo\v{z}ivotnom obrazovanju}, keyword = {ekspanzija i zastarijevanje znanja, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje i obrazovanje, formalno, neformalno i informalno u\v{c}enje}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gabri\'{c}, Tina}, year = {2008}, pages = {51}, keywords = {expansion and superannuation of knowledge, lifelong learning and education, formal, non-formal and informal learning}, title = {Formal, non-formal and informal learning in lifelong education}, keyword = {expansion and superannuation of knowledge, lifelong learning and education, formal, non-formal and informal learning}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font