Pregled bibliografske jedinice broj: 362344
Formalno, neformalno i informalno učenje u cjeloživotnom obrazovanju
Formalno, neformalno i informalno učenje u cjeloživotnom obrazovanju, 2008., diplomski rad, Odjel za pedagogiju, Zadar
CROSBI ID: 362344 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Formalno, neformalno i informalno učenje u cjeloživotnom obrazovanju
(Formal, non-formal and informal learning in lifelong education)
Autori
Gabrić, Tina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Odjel za pedagogiju
Mjesto
Zadar
Datum
10.07
Godina
2008
Stranica
51
Mentor
Radeka, Igor
Ključne riječi
ekspanzija i zastarijevanje znanja; cjeloživotno učenje i obrazovanje; formalno; neformalno i informalno učenje
(expansion and superannuation of knowledge; lifelong learning and education; formal; non-formal and informal learning)
Sažetak
Razvoj društva od njegovih najprimitivnijih oblika do danas može se smatrati i rezultatom ekspanzije znanja koja je pak dovela do njegovog zastarijevanja. Čovječanstvo na potrebe društva odgovara razvojem cjeloživotnog učenja/obrazovanja koje je promovirano prvenstveno od organizacija koje se bave obrazovanjem u bilo kakvom obliku: OECD, UNESCO, EU. Te organizacije razvile su strategije i ciljeve kojima treba težiti svaka država koja ne želi ostati na margini znanja. U skladu s tim razvila su se tri stupnja organiziranosti učenja: formalno, neformalno i informalno učenje koje između ostalog karakterizira različita razina fleksibilnosti pristupačnosti ljudima. Na taj način, ljudi imaju više putova cjeloživotnog učenja kojima se mogu uvesti u društvo znanja te više ne ovise samo o institucionaliziranim mogućnostima učenja, zahvaljujući usustavljivanju formalnog, neformalnog i informalnog obrazovanja/učenja. Velika važnost i u ovoj “ novijoj reformi” obrazovanja nalazi se u nastavničkoj profesiji iako nastavnik nije više jedini izvor znanja. Sposobnost prilagođavanja, inovacije i osobno cjeloživotno obrazovanje učinit će nastavnike jednim od vodećih pokretača cjeloživotnog obrazovanja mlađih generacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
269-2692634-2441 - Struktura cjeloživotnog obrazovanja nastavnika (Radeka, Igor, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Profili:
Igor Radeka
(mentor)