Pregled bibliografske jedinice broj: 362340
Formalno, neformalno i informalno učenje u cjeloživotnom obrazovanju
Formalno, neformalno i informalno učenje u cjeloživotnom obrazovanju, 2008., diplomski rad, Odjel za pedagogiju, Zadar
CROSBI ID: 362340 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Formalno, neformalno i informalno učenje u cjeloživotnom obrazovanju
(Formal, non-formal and informal learning in lifelong education)
Autori
Gabrić, Tina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Odjel za pedagogiju
Mjesto
Zadar
Datum
10.07
Godina
2008
Stranica
51
Mentor
Radeka, Igor
Neposredni voditelj
Radeka, Igor
Ključne riječi
ekspanzija i zastarijevanje znanja ; cjeloživotno učenje i obrazovanje ; formalno ; neformalno i informalno učenje
(expansion and superannuation of knowledge ; lifelong learning and education ; formal ; non-formal and informal learning.)
Sažetak
Razvoj društva od njegovih najprimitivnijih oblika do danas može se smatrati i rezultatom ekspanzije znanja koja je pak dovela do njegovog zastarijevanja. Čovječanstvo na potrebe društva odgovara razvojem cjeloživotnog učenja/obrazovanja koje je promovirano prvenstveno od organizacija koje se bave obrazovanjem u bilo kakvom obliku: OECD, UNESCO, EU. Te organizacije razvile su strategije i ciljeve kojima treba težiti svaka država koja ne želi ostati na margini znanja. U skladu s tim razvila su se tri stupnja organiziranosti učenja: formalno, neformalno i informalno učenje koje između ostalog karakterizira različita razina fleksibilnosti pristupačnosti ljudima. Na taj način, ljudi imaju više putova cjeloživotnog učenja kojima se mogu uvesti u društvo znanja te više ne ovise samo o institucionaliziranim mogućnostima učenja, zahvaljujući usustavljivanju formalnog, neformalnog i informalnog obrazovanja/učenja. Velika važnost i u ovoj “ novijoj reformi” obrazovanja nalazi se u nastavničkoj profesiji iako nastavnik nije više jedini izvor znanja. Sposobnost prilagođavanja, inovacije i osobno cjeloživotno obrazovanje učinit će nastavnike jednim od vodećih pokretača cjeloživotnog obrazovanja mlađih generacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija