Pregled bibliografske jedinice broj: 362189
Obrazovanjem roditelja do više razine pedagoške kompetencije-uloga odgajatelja-ica i učitelja-ica
Obrazovanjem roditelja do više razine pedagoške kompetencije-uloga odgajatelja-ica i učitelja-ica // Kutatások 2007 az Eötvös József Főiskolán / dr. Steinerné dr. Molnár Judit ; dr.Tóth Sándor Attila PhD (ur.).
Baja: Kiadja az Eötvös József Főiskola, 2007. str. 425-431 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 362189 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovanjem roditelja do više razine pedagoške kompetencije-uloga odgajatelja-ica i učitelja-ica
(Achieving a higher level of pedagogical competence through parent education-the role of pre-school and primary school teachers)
Autori
Ljubetić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kutatások 2007 az Eötvös József Főiskolán
/ Dr. Steinerné dr. Molnár Judit ; dr.Tóth Sándor Attila PhD - Baja : Kiadja az Eötvös József Főiskola, 2007, 425-431
ISBN
978-963-7290-57-2
Skup
A Magyar tudomány napja 2007.
Mjesto i datum
Baja, Mađarska, 13.11.2007. - 14.11.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
odgajatelji; pedagoška kompetencija; programi obrazovanja; roditelji; učitelji
(pre-school teachers; pedagogical competence; education programmes; parents; primary school teachers)
Sažetak
Pedagoški kompetentno roditeljstvo značajno je za zdravo funkcioniranje obiteljske zajednice i dobrobit djeteta, ali i za društvo u cijelosti. Posljednjih desetljeća ulažu se značajni napori u traženje najdjelotvornijih načina pristupa roditeljima u cilju nuđenja programa i aktivnosti za podizanje razine njihove pedagoške kompetentnosti. Kako su roditelji u nekima od najranijih faza svog roditeljstva najčešće usmjereni na odgajatelje te posebice, učitelje svoje djece s kojima su u gotovo dnevnom kontaktu, za očekivati je kako će potrebne informacije, ali i neke od programa pedagoškog obrazovanja roditelji moći „ dobiti“ upravo od njih. Međutim, iskustvo pokazuje da se odgajatelji u dječjim vrtićima i učitelji u školama ne osjećaju dostatno kompetentni za sustavniji pedagoški rad s roditeljima. U ovom radu autorica se poziva na rezultate provedenih znanstvenih istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Maja Ljubetić
(autor)