Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 362161

Specifičnosti prodavaonica kao obračunskih jedinica u trgovini na malo


Segetlija, Zdenko
Specifičnosti prodavaonica kao obračunskih jedinica u trgovini na malo // Nova trgovina, 28 (1975), 11; 489-495 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 362161 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Specifičnosti prodavaonica kao obračunskih jedinica u trgovini na malo
(The Specificities of Stores as Calculational Items in the Retail Sale)

Autori
Segetlija, Zdenko

Izvornik
Nova trgovina (0469-0281) 28 (1975), 11; 489-495

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
prodavaonica; obračunska jedinica; ljudski faktor; marketinška informacija; tržište
(shop; calculational item; human factor; marketing information; market)

Sažetak
Maloprodajna se aktivnost odvija u prodavaonici, koja se odlikuje određenim karakteristikama, budući da je ona i organizacijska i obračunska jedinica. S obzirom na osobine gospodarske djelatnosti koja se odvija u prodavaonici kao obračunskoj jedinici, ona se razlikuje od obračunskih jedinica u drugim djelatnostima, prije svega od onih u proizvodnji. Te su osobine: mogućnosti njezinog samostalnog egzistiranja, samoupravnost, mogućnosti obračuna poslovnog rezultata, uloga ljudskog faktora u kupoprodajnom procesu, dobivanje i davanje određenih marketinških informacija, karakter društvenog rada koji se obavlja, organizacija tržišta i sl. Poznavanje ovih specifičnosti je potrebno u suvremenom upravljanju: u planiranju i analizi poslovanja, u politici raspodjele dohotka i nagrađivanja radnika prema rezultatima rada, u upravljanju ljudskim potencijalima i sl.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
Specifičnosti prodavaonica kao obračunskih jedinica u trgovini na malo // Nova trgovina, 28 (1975), 11; 489-495 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Segetlija, Z. (1975) Specifičnosti prodavaonica kao obračunskih jedinica u trgovini na malo. Nova trgovina, 28 (11), 489-495.
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {1975}, pages = {489-495}, keywords = {prodavaonica, obra\v{c}unska jedinica, ljudski faktor, marketin\v{s}ka informacija, tr\v{z}i\v{s}te}, journal = {Nova trgovina}, volume = {28}, number = {11}, issn = {0469-0281}, title = {Specifi\v{c}nosti prodavaonica kao obra\v{c}unskih jedinica u trgovini na malo}, keyword = {prodavaonica, obra\v{c}unska jedinica, ljudski faktor, marketin\v{s}ka informacija, tr\v{z}i\v{s}te} }
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {1975}, pages = {489-495}, keywords = {shop, calculational item, human factor, marketing information, market}, journal = {Nova trgovina}, volume = {28}, number = {11}, issn = {0469-0281}, title = {The Specificities of Stores as Calculational Items in the Retail Sale}, keyword = {shop, calculational item, human factor, marketing information, market} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font