Pregled bibliografske jedinice broj: 362161
Specifičnosti prodavaonica kao obračunskih jedinica u trgovini na malo
Specifičnosti prodavaonica kao obračunskih jedinica u trgovini na malo // Nova trgovina, 28 (1975), 11; 489-495 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 362161 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifičnosti prodavaonica kao obračunskih jedinica u trgovini na malo
(The Specificities of Stores as Calculational Items in the Retail Sale)
Autori
Segetlija, Zdenko
Izvornik
Nova trgovina (0469-0281) 28
(1975), 11;
489-495
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
prodavaonica; obračunska jedinica; ljudski faktor; marketinška informacija; tržište
(shop; calculational item; human factor; marketing information; market)
Sažetak
Maloprodajna se aktivnost odvija u prodavaonici, koja se odlikuje određenim karakteristikama, budući da je ona i organizacijska i obračunska jedinica. S obzirom na osobine gospodarske djelatnosti koja se odvija u prodavaonici kao obračunskoj jedinici, ona se razlikuje od obračunskih jedinica u drugim djelatnostima, prije svega od onih u proizvodnji. Te su osobine: mogućnosti njezinog samostalnog egzistiranja, samoupravnost, mogućnosti obračuna poslovnog rezultata, uloga ljudskog faktora u kupoprodajnom procesu, dobivanje i davanje određenih marketinških informacija, karakter društvenog rada koji se obavlja, organizacija tržišta i sl. Poznavanje ovih specifičnosti je potrebno u suvremenom upravljanju: u planiranju i analizi poslovanja, u politici raspodjele dohotka i nagrađivanja radnika prema rezultatima rada, u upravljanju ljudskim potencijalima i sl.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA