Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 362153

Prijedlog koncepta vertikalnog marketinga industrijskih kolača u keksa "Valko"


Mikolin, Josip; Segetlija, Zdenko
Prijedlog koncepta vertikalnog marketinga industrijskih kolača u keksa "Valko" // Marketing hrane u funkciji unapređenja ishrane, Zbirka referata / Vasiljev, Stevan (ur.).
Sombor: Udruženje za marketing SAP Vojvodine, Novi Sad, 1985. str. 349-354 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 362153 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prijedlog koncepta vertikalnog marketinga industrijskih kolača u keksa "Valko"
(A Vertical Marketing Conceptual Proposal Pertaining to the Factory-made „ Valko“ Cakes and Cookies)

Autori
Mikolin, Josip ; Segetlija, Zdenko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Marketing hrane u funkciji unapređenja ishrane, Zbirka referata / Vasiljev, Stevan - Sombor : Udruženje za marketing SAP Vojvodine, Novi Sad, 1985, 349-354

Skup
Marketing poljoprivredno - prehrambenih proizvoda

Mjesto i datum
Sombor, Jugoslavija, 04.04.1985. - 05.04.1985

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
kanali distribucije; maloprodaja; vertikalni marketing; kolači i keksi
(distribution channels; retailing; vertical marketing; cakes and cookies)

Sažetak
U radu se navode temeljni problemi u prodaji industrijskih kolača i keksa "Valko". U svakome slučaju, problemi troškova distribucije zahtijevaju uvođenje racionalnijih sustava. S tim u svezi, bitna je primjena diferenciranog marketinga za pojedine tržišne segmente, a radi se i o potrebnoj boljoj tržišnoj strategiji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mikolin, Josip; Segetlija, Zdenko
Prijedlog koncepta vertikalnog marketinga industrijskih kolača u keksa "Valko" // Marketing hrane u funkciji unapređenja ishrane, Zbirka referata / Vasiljev, Stevan (ur.).
Sombor: Udruženje za marketing SAP Vojvodine, Novi Sad, 1985. str. 349-354 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Mikolin, J. & Segetlija, Z. (1985) Prijedlog koncepta vertikalnog marketinga industrijskih kolača u keksa "Valko". U: Vasiljev, S. (ur.)Marketing hrane u funkciji unapređenja ishrane, Zbirka referata.
@article{article, author = {Mikolin, Josip and Segetlija, Zdenko}, editor = {Vasiljev, S.}, year = {1985}, pages = {349-354}, keywords = {kanali distribucije, maloprodaja, vertikalni marketing, kola\v{c}i i keksi}, title = {Prijedlog koncepta vertikalnog marketinga industrijskih kola\v{c}a u keksa "Valko"}, keyword = {kanali distribucije, maloprodaja, vertikalni marketing, kola\v{c}i i keksi}, publisher = {Udru\v{z}enje za marketing SAP Vojvodine, Novi Sad}, publisherplace = {Sombor, Jugoslavija} }
@article{article, author = {Mikolin, Josip and Segetlija, Zdenko}, editor = {Vasiljev, S.}, year = {1985}, pages = {349-354}, keywords = {distribution channels, retailing, vertical marketing, cakes and cookies}, title = {A Vertical Marketing Conceptual Proposal Pertaining to the Factory-made and \#8222; Valko and \#8220; Cakes and Cookies}, keyword = {distribution channels, retailing, vertical marketing, cakes and cookies}, publisher = {Udru\v{z}enje za marketing SAP Vojvodine, Novi Sad}, publisherplace = {Sombor, Jugoslavija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font