Pregled bibliografske jedinice broj: 362153
Prijedlog koncepta vertikalnog marketinga industrijskih kolača u keksa "Valko"
Prijedlog koncepta vertikalnog marketinga industrijskih kolača u keksa "Valko" // Marketing hrane u funkciji unapređenja ishrane, Zbirka referata / Vasiljev, Stevan (ur.).
Sombor: Udruženje za marketing SAP Vojvodine, Novi Sad, 1985. str. 349-354 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 362153 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prijedlog koncepta vertikalnog marketinga industrijskih kolača u keksa "Valko"
(A Vertical Marketing Conceptual Proposal Pertaining to the Factory-made „ Valko“ Cakes and Cookies)
Autori
Mikolin, Josip ; Segetlija, Zdenko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Marketing hrane u funkciji unapređenja ishrane, Zbirka referata
/ Vasiljev, Stevan - Sombor : Udruženje za marketing SAP Vojvodine, Novi Sad, 1985, 349-354
Skup
Marketing poljoprivredno - prehrambenih proizvoda
Mjesto i datum
Sombor, Jugoslavija, 04.04.1985. - 05.04.1985
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kanali distribucije; maloprodaja; vertikalni marketing; kolači i keksi
(distribution channels; retailing; vertical marketing; cakes and cookies)
Sažetak
U radu se navode temeljni problemi u prodaji industrijskih kolača i keksa "Valko". U svakome slučaju, problemi troškova distribucije zahtijevaju uvođenje racionalnijih sustava. S tim u svezi, bitna je primjena diferenciranog marketinga za pojedine tržišne segmente, a radi se i o potrebnoj boljoj tržišnoj strategiji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija