Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 362152

Razvoj oblika prodavaonica kao preduvjeta vertikalnog marketinga na području živežnih namirnica


Segetlija, Zdenko
Razvoj oblika prodavaonica kao preduvjeta vertikalnog marketinga na području živežnih namirnica // Marketing hrane u funkciji unapređenja ishrane, Zbirka referata / Vasiljev, Stevan (ur.).
Sombor: Udruženje za marketing SAP Vojvodine, Novi Sad, 1985. str. 253-262 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 362152 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj oblika prodavaonica kao preduvjeta vertikalnog marketinga na području živežnih namirnica
(Store Type Development as a Precondition for a Foodstuff Vertical Marketing)

Autori
Segetlija, Zdenko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Marketing hrane u funkciji unapređenja ishrane, Zbirka referata / Vasiljev, Stevan - Sombor : Udruženje za marketing SAP Vojvodine, Novi Sad, 1985, 253-262

Skup
Marketing poljoprivredno - prehrambenih proizvoda

Mjesto i datum
Sombor, Jugoslavija, 04.04.1985. - 05.04.1985

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
oblik prodavaonice; vertikalni marketing; živežne namirnice; Hrvatska
(shop format; vertical marketing; food; Croatia)

Sažetak
U radu se polazi od problema neadekvatne organizranosti trgovine živežnim namirnicama u bivšoj Jugoslaviji (relativno mala i svaštarska poduzeća, moderne prodavaonice na neadekvatnim lokacijama i u sklopu malih gospodarskih subjekata i sl.). Potom se identificiraju zakonitosti u razvoju prodavaonica živežnim namirnicama u tržišno-razvijenim zemljama. U dvije tablice prikazuju se neki pokazatelji razvoja oblika prodavaonica živežnim namirnicama u Hrvatskoj od 1966. do 1982. godine. U tome smislu može se uočiti stanoviti napredak, ali uz već iznesena ograničenja i slabosti, zbog kojih se ne može realizirati niti koncepcija vertikalnoga marketinga. Kao hipoteza daju se moguća rješenja u usmjeravanju budućeg razvoja oblika prodavaonica živežnim namirnicama, koja polaze od potreba razvijanja vertikalnoga marketinga u tadašnjim društveno - gospodarskim uvjetima tzv. udruživanja rada i sredstava.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
Razvoj oblika prodavaonica kao preduvjeta vertikalnog marketinga na području živežnih namirnica // Marketing hrane u funkciji unapređenja ishrane, Zbirka referata / Vasiljev, Stevan (ur.).
Sombor: Udruženje za marketing SAP Vojvodine, Novi Sad, 1985. str. 253-262 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Segetlija, Z. (1985) Razvoj oblika prodavaonica kao preduvjeta vertikalnog marketinga na području živežnih namirnica. U: Vasiljev, S. (ur.)Marketing hrane u funkciji unapređenja ishrane, Zbirka referata.
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, editor = {Vasiljev, S.}, year = {1985}, pages = {253-262}, keywords = {oblik prodavaonice, vertikalni marketing, \v{z}ive\v{z}ne namirnice, Hrvatska}, title = {Razvoj oblika prodavaonica kao preduvjeta vertikalnog marketinga na podru\v{c}ju \v{z}ive\v{z}nih namirnica}, keyword = {oblik prodavaonice, vertikalni marketing, \v{z}ive\v{z}ne namirnice, Hrvatska}, publisher = {Udru\v{z}enje za marketing SAP Vojvodine, Novi Sad}, publisherplace = {Sombor, Jugoslavija} }
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, editor = {Vasiljev, S.}, year = {1985}, pages = {253-262}, keywords = {shop format, vertical marketing, food, Croatia}, title = {Store Type Development as a Precondition for a Foodstuff Vertical Marketing}, keyword = {shop format, vertical marketing, food, Croatia}, publisher = {Udru\v{z}enje za marketing SAP Vojvodine, Novi Sad}, publisherplace = {Sombor, Jugoslavija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font