Pregled bibliografske jedinice broj: 362152
Razvoj oblika prodavaonica kao preduvjeta vertikalnog marketinga na području živežnih namirnica
Razvoj oblika prodavaonica kao preduvjeta vertikalnog marketinga na području živežnih namirnica // Marketing hrane u funkciji unapređenja ishrane, Zbirka referata / Vasiljev, Stevan (ur.).
Sombor: Udruženje za marketing SAP Vojvodine, Novi Sad, 1985. str. 253-262 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 362152 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj oblika prodavaonica kao preduvjeta vertikalnog marketinga na području živežnih namirnica
(Store Type Development as a Precondition for a Foodstuff Vertical Marketing)
Autori
Segetlija, Zdenko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Marketing hrane u funkciji unapređenja ishrane, Zbirka referata
/ Vasiljev, Stevan - Sombor : Udruženje za marketing SAP Vojvodine, Novi Sad, 1985, 253-262
Skup
Marketing poljoprivredno - prehrambenih proizvoda
Mjesto i datum
Sombor, Jugoslavija, 04.04.1985. - 05.04.1985
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
oblik prodavaonice; vertikalni marketing; živežne namirnice; Hrvatska
(shop format; vertical marketing; food; Croatia)
Sažetak
U radu se polazi od problema neadekvatne organizranosti trgovine živežnim namirnicama u bivšoj Jugoslaviji (relativno mala i svaštarska poduzeća, moderne prodavaonice na neadekvatnim lokacijama i u sklopu malih gospodarskih subjekata i sl.). Potom se identificiraju zakonitosti u razvoju prodavaonica živežnim namirnicama u tržišno-razvijenim zemljama. U dvije tablice prikazuju se neki pokazatelji razvoja oblika prodavaonica živežnim namirnicama u Hrvatskoj od 1966. do 1982. godine. U tome smislu može se uočiti stanoviti napredak, ali uz već iznesena ograničenja i slabosti, zbog kojih se ne može realizirati niti koncepcija vertikalnoga marketinga. Kao hipoteza daju se moguća rješenja u usmjeravanju budućeg razvoja oblika prodavaonica živežnim namirnicama, koja polaze od potreba razvijanja vertikalnoga marketinga u tadašnjim društveno - gospodarskim uvjetima tzv. udruživanja rada i sredstava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija