Pregled bibliografske jedinice broj: 362116
Novi fenomen - "Shopper marketing"
Novi fenomen - "Shopper marketing" // Suvremena trgovina, 33 (2008), 3; 36-38 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 362116 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novi fenomen - "Shopper marketing"
(New Phenomenon - "Shopper marketing")
Autori
Pavlek, Zvonimir
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 33
(2008), 3;
36-38
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
shopper marketing; customer relationship management; category management; Proceter & Gamble
Sažetak
U radu se naglašava da se uvid u kupca i potrošača ne može steći samo u zatvorenim prostorima, među papirima. Te fenomene potrebno je razumjeti i doživjeti, te otkriti dimenziju koja se često nalazi "između redaka". Ne postoji jedinstveni pristup u definiranju "Shopper marketinga" ni u teoriji ni u praksi. Uzimajući usmjerenja onih koji toj funkciji daju sve veću važnost autor naglašava da se pod terminom "shopper marketing" mogu shvatiti sve aktivnosti koje su usmjerene na kupca na prodajnome mjestu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek
Profili:
Zvonimir Pavlek
(autor)