Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 362116

Novi fenomen - "Shopper marketing"


Pavlek, Zvonimir
Novi fenomen - "Shopper marketing" // Suvremena trgovina, 33 (2008), 3; 36-38 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 362116 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Novi fenomen - "Shopper marketing"
(New Phenomenon - "Shopper marketing")

Autori
Pavlek, Zvonimir

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 33 (2008), 3; 36-38

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
shopper marketing; customer relationship management; category management; Proceter & Gamble

Sažetak
U radu se naglašava da se uvid u kupca i potrošača ne može steći samo u zatvorenim prostorima, među papirima. Te fenomene potrebno je razumjeti i doživjeti, te otkriti dimenziju koja se često nalazi "između redaka". Ne postoji jedinstveni pristup u definiranju "Shopper marketinga" ni u teoriji ni u praksi. Uzimajući usmjerenja onih koji toj funkciji daju sve veću važnost autor naglašava da se pod terminom "shopper marketing" mogu shvatiti sve aktivnosti koje su usmjerene na kupca na prodajnome mjestu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zvonimir Pavlek (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavlek, Zvonimir
Novi fenomen - "Shopper marketing" // Suvremena trgovina, 33 (2008), 3; 36-38 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Pavlek, Z. (2008) Novi fenomen - "Shopper marketing". Suvremena trgovina, 33 (3), 36-38.
@article{article, author = {Pavlek, Zvonimir}, year = {2008}, pages = {36-38}, keywords = {shopper marketing, customer relationship management, category management, Proceter and Gamble}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {33}, number = {3}, issn = {1330-0180}, title = {Novi fenomen - "Shopper marketing"}, keyword = {shopper marketing, customer relationship management, category management, Proceter and Gamble} }
@article{article, author = {Pavlek, Zvonimir}, year = {2008}, pages = {36-38}, keywords = {shopper marketing, customer relationship management, category management, Proceter and Gamble}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {33}, number = {3}, issn = {1330-0180}, title = {New Phenomenon - "Shopper marketing"}, keyword = {shopper marketing, customer relationship management, category management, Proceter and Gamble} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font