Pregled bibliografske jedinice broj: 361979
Tehnologija i strategija maloprodaje
Tehnologija i strategija maloprodaje // Suvremena trgovina, 33 (2008), 3; 44-50 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 361979 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tehnologija i strategija maloprodaje
(Technology and Retail Strategy)
Autori
Segetlija, Zdenko
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 33
(2008), 3;
44-50
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
tehnologija; informacijska tehnologija; strategija; maloprodajno
(technology; information technology; stratetgy; retail trade company; retail trade unit)
Sažetak
U radu se analizira uloga nove tehnologije kao vanjskog čimbenika strategije maloprodajnoga poduzeća. Nalazi se da je informacijska tehnologija kritični čimbenik uspjeha. Na tome području dogodile su se velike promjene. Najvažnije u svemu tome je da nove tehnologije omogućuju stvaranje velikih poslovnih sustava, te efikasno povezivanje maloprodavača s drugim sudionicima opskrbnoga lanca. Ovi čimbenici uvjetuju nova promišljanja o oblikovanju maloprodajnih poslovnih jednica.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek
Profili:
Zdenko Segetlija
(autor)