Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 361866

Communicative and persuasive role of the event and spectacle in the city promotion as a tourist brand


Tomažič, Tina; Udir, Mišič, Katja; Plenković, Mario
Communicative and persuasive role of the event and spectacle in the city promotion as a tourist brand // Turizam i hotelska industrija 2008. - Novi trendovi u turističkom i hotelskom menadžmentu / Ivanović, Zoran (ur.).
Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 1083-1094 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 361866 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Communicative and persuasive role of the event and spectacle in the city promotion as a tourist brand

Autori
Tomažič, Tina ; Udir, Mišič, Katja ; Plenković, Mario

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Turizam i hotelska industrija 2008. - Novi trendovi u turističkom i hotelskom menadžmentu / Ivanović, Zoran - Rijeka : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2008, 1083-1094

ISBN
978-953-6198-63-4

Skup
Turizam i hotelska industrija 2008. - Novi trendovi u turističkom i hotelskom menadžmentu

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 07.05.2008. - 09.05.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
communication; persuasion; promotion; brand; city; tourism

Sažetak
The article analyzes and researches communicative and persuasive social and business dimensions of the event and spectacle in the process of the transfer and interpretation of city´s events with the purpose of the city promotion as a tourist brand. The main aim of this article is to research and analyze new communicative and persuasive cognitions of the theoretical attainment, which can be used in the proceeding of holistic interpretative analysis in the city promotion strategy as a tourist brand on all levels of tourist communication.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mario Plenković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tomažič, Tina; Udir, Mišič, Katja; Plenković, Mario
Communicative and persuasive role of the event and spectacle in the city promotion as a tourist brand // Turizam i hotelska industrija 2008. - Novi trendovi u turističkom i hotelskom menadžmentu / Ivanović, Zoran (ur.).
Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 1083-1094 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Tomažič, T., Udir, Mišič, Katja & Plenković, M. (2008) Communicative and persuasive role of the event and spectacle in the city promotion as a tourist brand. U: Ivanović, Z. (ur.)Turizam i hotelska industrija 2008. - Novi trendovi u turističkom i hotelskom menadžmentu.
@article{article, author = {Toma\v{z}i\v{c}, Tina and Plenkovi\'{c}, Mario}, editor = {Ivanovi\'{c}, Z.}, year = {2008}, pages = {1083-1094}, keywords = {communication, persuasion, promotion, brand, city, tourism}, isbn = {978-953-6198-63-4}, title = {Communicative and persuasive role of the event and spectacle in the city promotion as a tourist brand}, keyword = {communication, persuasion, promotion, brand, city, tourism}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Toma\v{z}i\v{c}, Tina and Plenkovi\'{c}, Mario}, editor = {Ivanovi\'{c}, Z.}, year = {2008}, pages = {1083-1094}, keywords = {communication, persuasion, promotion, brand, city, tourism}, isbn = {978-953-6198-63-4}, title = {Communicative and persuasive role of the event and spectacle in the city promotion as a tourist brand}, keyword = {communication, persuasion, promotion, brand, city, tourism}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font