Pregled bibliografske jedinice broj: 361866
Communicative and persuasive role of the event and spectacle in the city promotion as a tourist brand
Communicative and persuasive role of the event and spectacle in the city promotion as a tourist brand // Turizam i hotelska industrija 2008. - Novi trendovi u turističkom i hotelskom menadžmentu / Ivanović, Zoran (ur.).
Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 1083-1094 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 361866 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Communicative and persuasive role of the event and spectacle in the city promotion as a tourist brand
Autori
Tomažič, Tina ; Udir, Mišič, Katja ; Plenković, Mario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Turizam i hotelska industrija 2008. - Novi trendovi u turističkom i hotelskom menadžmentu
/ Ivanović, Zoran - Rijeka : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2008, 1083-1094
ISBN
978-953-6198-63-4
Skup
Turizam i hotelska industrija 2008. - Novi trendovi u turističkom i hotelskom menadžmentu
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 07.05.2008. - 09.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
communication; persuasion; promotion; brand; city; tourism
Sažetak
The article analyzes and researches communicative and persuasive social and business dimensions of the event and spectacle in the process of the transfer and interpretation of city´s events with the purpose of the city promotion as a tourist brand. The main aim of this article is to research and analyze new communicative and persuasive cognitions of the theoretical attainment, which can be used in the proceeding of holistic interpretative analysis in the city promotion strategy as a tourist brand on all levels of tourist communication.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb
Profili:
Mario Plenković
(autor)