Pregled bibliografske jedinice broj: 361307
Informacijsko obrazovanje kao pretpostavka za ulazak Hrvatske u društvo znanja
Informacijsko obrazovanje kao pretpostavka za ulazak Hrvatske u društvo znanja // Informatologia Separat Speciale: Društvo i tehnologija 2007
Split, Hrvatska, 2007. str. 16-16 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 361307 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Informacijsko obrazovanje kao pretpostavka za ulazak Hrvatske u društvo znanja
(Information education as an assumption for entry of Croatia into the society of knowledge)
Autori
Radoš, Goran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Informatologia Separat Speciale: Društvo i tehnologija 2007
/ - , 2007, 16-16
Skup
Društvo i tehnologija 2007
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 28.06.2007. - 30.06.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
informacijsko obrazovanje; društvo znanja; informacijsko društvo
(information education; society of knowledge; information society)
Sažetak
Obrazovanje je jedan od najvažnijih čimbenika odgovornih za razvoj društva, te je vrlo bitna njegova prilagodba promjenama koje donosi današnje informacijsko doba. Ostvarenje europskih dimenzija informacijskog obrazovanja u Hrvatskoj iz okvira Informatičkog društva treba ga dovesti do Društva znanja, a uz strogo očuvanje i uvažavanje hrvatske kulturne samosvojnosti i različitosti. Društvo znanja predstavlja društveni razvoj utemeljen na bazi razvoja obrazovnog sektora i razvoja znanstvenih institucija. Tehnološka revolucija hrani korijene društvenih, ekonomskih i socijalnih promjena, ali je samo alat kojim čovječanstvo kreće naprijed, a ne cilj i svrha. Alat upotrijebljen u neznanju može postati najopasnije oružje. Društvo temeljeno na znanju , informacijama, inovativnosti i intenzivnoj primjeni visokih, dakle i informacijsko komunikacijskih tehnologija je relevantan faktor rizika. Cilj ovog rada je sustavno sagledati i analizirati stanje i tendencije razvoja informacijskog obrazovanja, te na osnovu toga predložiti moguće koncepte i modele informacijskog obrazovanja u Hrvatskoj koji mogu trasirati njen put u Društvo znanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb
Profili:
Goran Radoš
(autor)