Pregled bibliografske jedinice broj: 361274
Vizualni aspekti u komunikaciji i utjecaj novih medija
Vizualni aspekti u komunikaciji i utjecaj novih medija // Informatologia Separat Speciale: Društvo i tehnologija 2007
Split, Hrvatska, 2007. str. 2-3 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 361274 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vizualni aspekti u komunikaciji i utjecaj novih medija
(Visual aspects in communication and influence of new media)
Autori
Plenković, Juraj
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Informatologia Separat Speciale: Društvo i tehnologija 2007
/ - , 2007, 2-3
Skup
Društvo i tehnologija 2007
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 28.06.2007. - 30.06.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
društvo; znanost; tehnologija; komunikologija
(society; science; technology; communication science)
Sažetak
Kada govorimo o dinamici razvitka i opsegu utjecaja novih medija kao temelja u suvremenim komunikološko-komunikacijskim iskustvima i društvenom utjecaju promicanja sadržaja i ideja kojima novi mediji obraćaju svoju pozornost, imperativno nam se javlja spoznaja o sve široj platformi postojanja i širenja utjecaja i ugleda i vizualnih normi i vizualnih razina, te standarda u suvremenim vrstama vizualnih komunikacija kojima pripadaju i kojima pridonose novi mediji , poglavito vrste novih elektroničkih medija.Vizualna kultura u svijetu s dominirajućom strategijom suvremene globalizacije u svim vrstama i oblicima međunarodnih dnosa i tvoraštva, još snažno nosi obilježja jakih tradicija nastalih u stoljećima starih i utjecajnih kultura svih kontinenata, ljudskih rasa, religija i senzibiliziranosti razvijanih postupno, s odrednicama u rasponu od antropometrijske do sociopsihološke i slojeva kulturološke potke, naroda svih kootinenata i razine civilizacijske izvrsnosti, do koje se je dospjelo u počecima ovoga XXI.stoljeća. Medijska ekspanzija i sve šira platforma za sve veće prostore utjecaja medijskih prodora u čovjekov život suvremenih uvjeta i koordinata koje ih čine, određuju egzaktan stupanj važnosti medija i njihovih estetskih normi u funkciji afirmacije stupnja i kakvoće etičnosti u području vizualnih komunikacija i volumena vizualno-sadržajnih ponuda kao temelja vizualnih komunikacija u suvremenosti.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb
Profili:
Juraj Plenković
(autor)