Pregled bibliografske jedinice broj: 361182
Diskontne prodavaonice – utjecaj na hrvatski maloprodajni sustav ("fenomen Lidl")
Diskontne prodavaonice – utjecaj na hrvatski maloprodajni sustav ("fenomen Lidl") // Suvremena trgovina, 32 (2007), 2; 42-47 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 361182 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Diskontne prodavaonice – utjecaj na hrvatski maloprodajni sustav ("fenomen Lidl")
(Discount stores - the influence on Croatian retailing system)
Autori
Ham, Marija
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 32
(2007), 2;
42-47
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
diskontne prodavaonice; maloprodaja; Lidl
(discount stores; retailing; Lidl)
Sažetak
Svjedoci smo značajnih promjena koje se događaju posljednjih nekoliko godina u hrvatskom maloprodajnom sustavu kroz ulazak velikog broja stranih trgovačkih lanaca na naše tržište. Međutim niti jedan nije izazvao toliku pozornost struke, medija i cjelokupne javnosti, kao Lidl. Pojava prvih diskontnih prodavaonica uzburkala je vode i našla se u središtu brojnih razgovora, špekulacija i istraživanja. Uzevši u obzir činjenicu da su diskonti jedan od najuspješnijih kanala prodaje i da na Europskim tržištima njihov udio kontinuirano raste, opravdano je postojanje razloga za brigu koliko će taj novi čimbenik utjecati na trenutno stanje u maloprodaji u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek
Profili:
Marija Ham
(autor)