Pregled bibliografske jedinice broj: 360992
Studentsko vrednovanje nastavnih programa u provedbi reforme sveučilišta : primjedbe i prijedlozi u primjeni "Bolonjskog procesa"
Studentsko vrednovanje nastavnih programa u provedbi reforme sveučilišta : primjedbe i prijedlozi u primjeni "Bolonjskog procesa" // Evaluacija u nastavi jezika i književnosti : zbornik radova / Vučo, Julijana (ur.).
Nikšić: Filozofski fakultet, Univerzitet Crne Gore, 2008. str. 185-191 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 360992 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Studentsko vrednovanje nastavnih programa u
provedbi reforme sveučilišta : primjedbe i
prijedlozi u primjeni "Bolonjskog procesa"
(Student evaluation of new univesity programs)
Autori
Damiani Einwalter, Ingrid ; Mardešić Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Evaluacija u nastavi jezika i književnosti : zbornik radova
/ Vučo, Julijana - Nikšić : Filozofski fakultet, Univerzitet Crne Gore, 2008, 185-191
ISBN
978-86-7798-023-8
Skup
Međunarodni naučni skup 'Evaluacija u nastavi jezika i književnosti'
Mjesto i datum
Nikšić, Crna Gora, 04.10.2007. - 05.10.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
reforma ; program ; ECTS bod
(university ; programmes ; reform ; credits)
Sažetak
S obzirom da je u Hrvatskoj već drugu godinu u tijeku provedba reforme svih sveučilišta odnosno „Bolonjski proces“, ukazuje se potreba za vrednovanjem provedbe reforme, nastavnih programa i sustava ECTS bodovanja. Istraživanje je provedeno sa studenatima 1. i 2. godine Talijanistike, odnosno sa studentima koji se po prvi puta susreću sa studijem na fakultetu i onima koji su već stekli određeno iskustvo. Metodom ankete ispitivali smo stavove studentata, postignute rezultate te njihove primjedbe o novom načinu studiranja, načelu semestralnosti, sustavu ECTS bodovanja. Promatrali smo i odnos između očekivanja, stvarnog sticanja znanja i sposobnosti te njihove primjene u budućem radu. Rezultati su pokazali kako postoji još velik broj otvorenih pitanja koje će trebati rješavati u tijeku provedbe same reforme.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-130-1300869-0635 - Talijanski i hrvatski u kontaktu i kontrastu (Ljubičić, Maslina, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb