Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 360992

Studentsko vrednovanje nastavnih programa u provedbi reforme sveučilišta : primjedbe i prijedlozi u primjeni "Bolonjskog procesa"


Damiani Einwalter, Ingrid; Mardešić Sandra
Studentsko vrednovanje nastavnih programa u provedbi reforme sveučilišta : primjedbe i prijedlozi u primjeni "Bolonjskog procesa" // Evaluacija u nastavi jezika i književnosti : zbornik radova / Vučo, Julijana (ur.).
Nikšić: Filozofski fakultet, Univerzitet Crne Gore, 2008. str. 185-191 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 360992 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Studentsko vrednovanje nastavnih programa u provedbi reforme sveučilišta : primjedbe i prijedlozi u primjeni "Bolonjskog procesa"
(Student evaluation of new univesity programs)

Autori
Damiani Einwalter, Ingrid ; Mardešić Sandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Evaluacija u nastavi jezika i književnosti : zbornik radova / Vučo, Julijana - Nikšić : Filozofski fakultet, Univerzitet Crne Gore, 2008, 185-191

ISBN
978-86-7798-023-8

Skup
Međunarodni naučni skup 'Evaluacija u nastavi jezika i književnosti'

Mjesto i datum
Nikšić, Crna Gora, 04.10.2007. - 05.10.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
reforma ; program ; ECTS bod
(university ; programmes ; reform ; credits)

Sažetak
S obzirom da je u Hrvatskoj već drugu godinu u tijeku provedba reforme svih sveučilišta odnosno „Bolonjski proces“, ukazuje se potreba za vrednovanjem provedbe reforme, nastavnih programa i sustava ECTS bodovanja. Istraživanje je provedeno sa studenatima 1. i 2. godine Talijanistike, odnosno sa studentima koji se po prvi puta susreću sa studijem na fakultetu i onima koji su već stekli određeno iskustvo. Metodom ankete ispitivali smo stavove studentata, postignute rezultate te njihove primjedbe o novom načinu studiranja, načelu semestralnosti, sustavu ECTS bodovanja. Promatrali smo i odnos između očekivanja, stvarnog sticanja znanja i sposobnosti te njihove primjene u budućem radu. Rezultati su pokazali kako postoji još velik broj otvorenih pitanja koje će trebati rješavati u tijeku provedbe same reforme.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
MZOS-130-1300869-0635 - Talijanski i hrvatski u kontaktu i kontrastu (Ljubičić, Maslina, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Damiani Einwalter, Ingrid; Mardešić Sandra
Studentsko vrednovanje nastavnih programa u provedbi reforme sveučilišta : primjedbe i prijedlozi u primjeni "Bolonjskog procesa" // Evaluacija u nastavi jezika i književnosti : zbornik radova / Vučo, Julijana (ur.).
Nikšić: Filozofski fakultet, Univerzitet Crne Gore, 2008. str. 185-191 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Damiani Einwalter, I. & Mardešić Sandra (2008) Studentsko vrednovanje nastavnih programa u provedbi reforme sveučilišta : primjedbe i prijedlozi u primjeni "Bolonjskog procesa". U: Vučo, J. (ur.)Evaluacija u nastavi jezika i književnosti : zbornik radova.
@article{article, author = {Damiani Einwalter, Ingrid}, editor = {Vu\v{c}o, J.}, year = {2008}, pages = {185-191}, keywords = {reforma, program, ECTS bod}, isbn = {978-86-7798-023-8}, title = {Studentsko vrednovanje nastavnih programa u provedbi reforme sveu\v{c}ili\v{s}ta : primjedbe i prijedlozi u primjeni "Bolonjskog procesa"}, keyword = {reforma, program, ECTS bod}, publisher = {Filozofski fakultet, Univerzitet Crne Gore}, publisherplace = {Nik\v{s}i\'{c}, Crna Gora} }
@article{article, author = {Damiani Einwalter, Ingrid}, editor = {Vu\v{c}o, J.}, year = {2008}, pages = {185-191}, keywords = {university, programmes, reform, credits}, isbn = {978-86-7798-023-8}, title = {Student evaluation of new univesity programs}, keyword = {university, programmes, reform, credits}, publisher = {Filozofski fakultet, Univerzitet Crne Gore}, publisherplace = {Nik\v{s}i\'{c}, Crna Gora} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font