Pregled bibliografske jedinice broj: 360924
Stvaranje predškolskog kurikuluma u vrtiću – organizaciji koja uči
Stvaranje predškolskog kurikuluma u vrtiću – organizaciji koja uči. Zagreb : Čakovec: Mali profesor ; Visoka učiteljska škola u Čakovcu, 2006 (monografija)
CROSBI ID: 360924 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stvaranje predškolskog kurikuluma u vrtiću – organizaciji koja uči
(Creating preschool curriculum in kindergarten - organization that learns)
Autori
Slunjski, Edita
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Mali profesor ; Visoka učiteljska škola u Čakovcu
Grad
Zagreb : Čakovec
Godina
2006
Stranica
310
ISBN
953-97353-6-x
Ključne riječi
organizacija koja uči; cjeloživotno učenje; holistički pristup; zajedničko istraživanje; refleksivna praksa; sukonstruktivistički kurikulum
(organization that learns; lifelong learning; holistic approach; collective research; reflective practice; co-constructivistic curriculum)
Sažetak
Priroda kurikuluma, kao teorijske koncepcije koja se sukonstruira na temeljima prakse određene odgojno - obrazovne ustanove, je nepredvidiva, kompleksna i multidimenzionalna. Kurikulum se ne može planirati, jednostavno i linearno uvesti u ustanovu, niti tumačiti bez razumijevanja konkretne odgojno - obrazovne prakse u njoj. Proces sukonstruiranja kurikuluma istodobno predstavlja i put i rezultat razvoja određene odgojno - obrazovne ustanove u organizaciju koja uči. U knjizi je prikazano akcijsko istraživanje provedeno u tri različite ustanove ranog odgoja, tijekom kojeg su se one postupno razvijale u smjeru organizacija koje uče.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija