Pregled bibliografske jedinice broj: 360886
Odnos učitelja i učiteljica razredne nastave prema različitim oblicima rada u razrednoj nastavi - preliminarni rezultati
Odnos učitelja i učiteljica razredne nastave prema različitim oblicima rada u razrednoj nastavi - preliminarni rezultati // Zbornik radova 17. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske / Neljak, Boris (ur.).
Poreč: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2008. str. 412-416 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 360886 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnos učitelja i učiteljica razredne nastave prema različitim oblicima rada u razrednoj nastavi - preliminarni rezultati
(Teachers relations towards different kinds of class-preliminary results)
Autori
Tomljenović, Braco ; Trajkovski-Višić, Biljana ; Tomljenović, Frane
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 17. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske
/ Neljak, Boris - Poreč : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2008, 412-416
ISBN
978-953-95082-4-9
Skup
17. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 24.06.2008. - 28.06.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
učitelj; oblici rada; primarno obrazovanje
(teacher; kinds; primary education)
Sažetak
Rezultati ovog istraživanja upućuju na to da učitelji i učiteljice imaju veći afinitet prema nastavi koja se odvija u razredu. Nastava tjelesne i zdravstvene kulture u specifičnim uvjetima, dvorani ili na igralištu, traži povećan napor. Učitelji i učiteljice smatraju da je nastavni program pretežak iz hrvatskoga jezika, najviše ih umaraju “ odgojni” predmeti, a osjećaju se sigurni u nastavi matematike i hrvatskoga jezika. Najveći stres u radu, mogućnost povrede, doživljavaju u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture i skupine su prevelike. Materijalni uvjeti rada su najlošiji u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture. Pomoć profesora potrebna je u glazbenom. U nastavi tjelesne i zdravstvene kulture potrebna je pomoć profesora samo kod nastavnika koji su završili dvogodišnje školovanje - “ akademije” . Učitelji i učiteljice imaju potrebno znanje i vještine za rad s nadarenom i s djecom s poteškoćama u razvoji u nastavi hrvatskoga jezika i matematike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Prskalo, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Visoka učiteljska škola u Gospiću