Pregled bibliografske jedinice broj: 360500
Osposobljavanje odgojno - obrazovne ustanove za kontinuirano usavršavanje tj. uspostavljanje održivog razvoja
Osposobljavanje odgojno - obrazovne ustanove za kontinuirano usavršavanje tj. uspostavljanje održivog razvoja // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj Svezak 1 / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 231-236
CROSBI ID: 360500 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osposobljavanje odgojno - obrazovne ustanove za kontinuirano usavršavanje tj. uspostavljanje održivog razvoja
(Training an educational institution for continuous improvement, i.e. establishing sustainable development)
Autori
Slunjski, Edita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj Svezak 1
Urednik/ci
Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2008
Raspon stranica
231-236
ISBN
978-953-98445-5-2
Ključne riječi
Održivi razvoj, sloboda, međusobno uvažavanje, odgojno – obrazovna ustanova, kontinuirano usavršavanje
(Sustainable development, freedom, mutual respect, educational institutitons, continuous improvement)
Sažetak
Koncept održivog razvoja najčešće se određuje kao dugoročno promišljanje razvoja čovjeka i društva temeljenog na zaštiti i očuvanju prirodnih resursa. No, očuvanje prirodnog okoliša predstavlja samo dio kompleksne cjeline uvjeta potrebnih za kvalitetno življenje čovjeka u sadašnjosti, i njegov individualni i društveni prosperitet u budućnosti. Održivi razvoj uključuje i promišljanje nematerijalnih (socijalnih) čimbenika, povezanih s vrijednostima kao sloboda, solidarnost, jednakost i međusobno uvažavanje ljudi, bez obzira na njihove različitosti. Za njih je u odgojno – obrazovnoj ustanovi potrebno stvarati organizacijske preduvjete i infrastrukture koje omogućuju svakodnevno demokratično i humano življenje. Odgojno – obrazovne ustanove učenike trebaju osposobljavati za snalaženje s kompleksnim i dinamičnim fenomenima prirodne i društvene realnosti čovjeka novog doba, iz kog se razloga i same trebaju kontinuirano mijenjati i usavršavati, tj. uspostaviti održivi razvoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Edita Slunjski
(autor)