Pregled bibliografske jedinice broj: 360245
Lokalizacija trgovačkih centara - primjer Avenue mall-a
Lokalizacija trgovačkih centara - primjer Avenue mall-a, 2008., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 360245 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Lokalizacija trgovačkih centara - primjer Avenue mall-a
(Localization of shopping centers - case study Avenue mall)
Autori
Stanisavljević, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
16.06
Godina
2008
Stranica
55
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
trgovački centri; lokalizacija; navike potrošača
(shopping centers; lokalization; consumer habits)
Sažetak
Iznimno je bitno uvažiti jednu od polaznih prodajnih postavki: 'Kupac ne kupuje proizvod, uslugu ili robu radi vlasništva, nego radi stila, načina života i doživljava što ga isti predstavljaju u glavi kupca'. S obzirom da se trgovački centri doista pojavljuju kao mjesta javnog života, da snažno privlače građane, simuliraju gradske centre, nameću se kao prostori boravka, logično bi bilo da javnost bude zaineteresirana za kvalitetu prostora u kojem boravi. U konzumerističkom društvu to su mjesta realizacije društvenih kontakata, ispunjenja raznih potreba građana, bitni socijalni prostori, netko kaže 'katedrale novog duha'. prostor u kojem ljudi borave trajno oblikuje njihov idnetitet i ponašanje, što postavlja odgovornost na one koji ga grade.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)