Pregled bibliografske jedinice broj: 360093
Odnosi s javnošću: javnost i javno mišljenje
Odnosi s javnošću: javnost i javno mišljenje // Godišnjak fakulteta političkih nauka ..., 2 (2007), 211-224 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 360093 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnosi s javnošću: javnost i javno mišljenje
(Public Relations: Public and Public Opinion)
Autori
Tomić, Zoran ; Skoko, Iko ; Milas, Zdeslav
Izvornik
Godišnjak fakulteta političkih nauka ... (1840-1708) 2
(2007);
211-224
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
odnosi s javnošću ; javnost ; javno mišljenje ; ciljna javnost ; dionici ; opinion maker
(public relations ; public ; public opinion ; stakeholder ; opinion maker)
Sažetak
Suvremeni odnosi s javnošću temelje se na uspostavljanju, održavanju i unapređenju dvosmjerne simetrične komunikacije između organizacije i javnosti. Pojam javnost u praksi odnosa s javnošću podrazumijeva segmentiranu javnost, tj. ciljano određenu javnost. To znači da bi djelatnici odnosa s javnošću mogli uspješno komunicirati moraju odrediti svoje ciljane skupine. Autori u radu definiraju pojmove: javnost, ciljna javnost, stakeholders, opinion makers i javno mišljenje. Poznavanje razlika između navedenih pojmova od suštinske je važnosti za primjenu odnosa s javnošću. Polazeći od takve praktične potrebe segmentiranja javnosti, u radu se dalje upućuje na modele prepoznavanja i određivanja javnosti. Definirana ciljna javnost u odnosim a s javnošću jedan je od važnih aspekata uspješne komunikacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Central and East European Online Library - CEEOL