Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 359782

Improvizacijski teatar kao komunikacijska strategija učitelja i odgojitelja u nastavi stranoga jezika


Nemet, Željka
Improvizacijski teatar kao komunikacijska strategija učitelja i odgojitelja u nastavi stranoga jezika // Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2008. str. 46-47 (demonstracija, nije recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 359782 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Improvizacijski teatar kao komunikacijska strategija učitelja i odgojitelja u nastavi stranoga jezika
(Improvisation Theatre as a Communication Strategy of School and Preschool Educators in Foreign Language Teaching)

Autori
Nemet, Željka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja / Bacalja, Robert - Zadar : Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2008, 46-47

ISBN
978-953-7237-37-0

Skup
Međunarodni znanstveno-stručni skup Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 30.05.2008. - 31.05.2008

Vrsta sudjelovanja
Demonstracija

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
strah od javnog nastupa; improvizacijski teatar; nastava stranoga jezika; cjeloživotno obrazovanje
(public speaking anxiety; improvisation theatre; foreign language teaching; life-long learning)

Sažetak
Istraživanja su pokazala da primjena tehnika improvizacijskoga teatra u nastavi stranoga jezika utječe na smanjivanje razine straha od javnoga nastupa ili „ treme“ , pretvara „ štetni“ strah u „ poticajni“ , razvija komunikacijsku spontanost i kvalitetu izričaja te uzrokuje poboljšanje opće atmosfere među sudionicima nastave. Kao takve, tehnike improvizacijskoga teatra izuzetno pogoduju primjeni u nastavi u kojoj je naglasak na verbalnom izričaju, kao što je nastava stranoga jezika, ali se mogu primijeniti i kao dodatak bilo kojem tipu nastave te sa svim dobnim skupinama. Također pozitivno utječu na izričaj osoba koje se bave određenim oblicima govorništva, kao što je slučaj sa učiteljima i odgojiteljima. Unutar radionice, koja će se izvoditi na engleskom jeziku, sudionici će biti upoznati s različitim tipovima vježbi koje su sastavni dio improvizacijskoga teatra te vještinama koje se razvijaju kroz njihovu uporabu. Odvojeno će se sagledati pozitivan utjecaj ovih vježbi na izričaj instruktora i učenika. Sudionici će imati priliku vidjeti kratke primjere improvizacijske umjetnosti (video materijal) te će se postepeno izlagati reprezentativnim oblicima improvizacijskih vježbi prema težini, uz mogućnost komentiranja svakoga pojedinog segmenta radionice.Kako je improvizacija prisutna od vremena kada su se priče prenosile usmenom predajom, a smatra se nekom vrstom „ mentalnog treninga“ , takove tehnike su uvijek aktualne, omogućuju osobni napredak pri izričaju i stvaraju poticajno okruženje za izvođenje nastave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Željka Flegar (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Nemet, Željka
Improvizacijski teatar kao komunikacijska strategija učitelja i odgojitelja u nastavi stranoga jezika // Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2008. str. 46-47 (demonstracija, nije recenziran, sažetak, stručni)
Nemet, Ž. (2008) Improvizacijski teatar kao komunikacijska strategija učitelja i odgojitelja u nastavi stranoga jezika. U: Bacalja, R. (ur.)Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja.
@article{article, author = {Nemet, \v{Z}eljka}, editor = {Bacalja, R.}, year = {2008}, pages = {46-47}, keywords = {strah od javnog nastupa, improvizacijski teatar, nastava stranoga jezika, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje}, isbn = {978-953-7237-37-0}, title = {Improvizacijski teatar kao komunikacijska strategija u\v{c}itelja i odgojitelja u nastavi stranoga jezika}, keyword = {strah od javnog nastupa, improvizacijski teatar, nastava stranoga jezika, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje}, publisher = {Odjel za izobrazbu u\v{c}itelja i odgojitelja pred\v{s}kolske djece Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Nemet, \v{Z}eljka}, editor = {Bacalja, R.}, year = {2008}, pages = {46-47}, keywords = {public speaking anxiety, improvisation theatre, foreign language teaching, life-long learning}, isbn = {978-953-7237-37-0}, title = {Improvisation Theatre as a Communication Strategy of School and Preschool Educators in Foreign Language Teaching}, keyword = {public speaking anxiety, improvisation theatre, foreign language teaching, life-long learning}, publisher = {Odjel za izobrazbu u\v{c}itelja i odgojitelja pred\v{s}kolske djece Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font