Pregled bibliografske jedinice broj: 359782
Improvizacijski teatar kao komunikacijska strategija učitelja i odgojitelja u nastavi stranoga jezika
Improvizacijski teatar kao komunikacijska strategija učitelja i odgojitelja u nastavi stranoga jezika // Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2008. str. 46-47 (demonstracija, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 359782 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Improvizacijski teatar kao komunikacijska strategija učitelja i odgojitelja u nastavi stranoga jezika
(Improvisation Theatre as a Communication Strategy of School and Preschool Educators in Foreign Language Teaching)
Autori
Nemet, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja
/ Bacalja, Robert - Zadar : Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2008, 46-47
ISBN
978-953-7237-37-0
Skup
Međunarodni znanstveno-stručni skup Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 30.05.2008. - 31.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Demonstracija
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
strah od javnog nastupa; improvizacijski teatar; nastava stranoga jezika; cjeloživotno obrazovanje
(public speaking anxiety; improvisation theatre; foreign language teaching; life-long learning)
Sažetak
Istraživanja su pokazala da primjena tehnika improvizacijskoga teatra u nastavi stranoga jezika utječe na smanjivanje razine straha od javnoga nastupa ili „ treme“ , pretvara „ štetni“ strah u „ poticajni“ , razvija komunikacijsku spontanost i kvalitetu izričaja te uzrokuje poboljšanje opće atmosfere među sudionicima nastave. Kao takve, tehnike improvizacijskoga teatra izuzetno pogoduju primjeni u nastavi u kojoj je naglasak na verbalnom izričaju, kao što je nastava stranoga jezika, ali se mogu primijeniti i kao dodatak bilo kojem tipu nastave te sa svim dobnim skupinama. Također pozitivno utječu na izričaj osoba koje se bave određenim oblicima govorništva, kao što je slučaj sa učiteljima i odgojiteljima. Unutar radionice, koja će se izvoditi na engleskom jeziku, sudionici će biti upoznati s različitim tipovima vježbi koje su sastavni dio improvizacijskoga teatra te vještinama koje se razvijaju kroz njihovu uporabu. Odvojeno će se sagledati pozitivan utjecaj ovih vježbi na izričaj instruktora i učenika. Sudionici će imati priliku vidjeti kratke primjere improvizacijske umjetnosti (video materijal) te će se postepeno izlagati reprezentativnim oblicima improvizacijskih vježbi prema težini, uz mogućnost komentiranja svakoga pojedinog segmenta radionice.Kako je improvizacija prisutna od vremena kada su se priče prenosile usmenom predajom, a smatra se nekom vrstom „ mentalnog treninga“ , takove tehnike su uvijek aktualne, omogućuju osobni napredak pri izričaju i stvaraju poticajno okruženje za izvođenje nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Željka Flegar
(autor)