Pregled bibliografske jedinice broj: 359669
Istraživanje percepcije o menadžmentu znanja u današnjem poslovnom svijetu / Studija slučaja: Ekonomski fakultet u Osijeku /
Istraživanje percepcije o menadžmentu znanja u današnjem poslovnom svijetu / Studija slučaja: Ekonomski fakultet u Osijeku / // Computers in Education (CE) / Čičin - Šain, M. ; Turčić - Prstačić, I. ; Sluganović, I. ; Uroda, I. (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2008. str. 327-334 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 359669 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje percepcije o menadžmentu znanja u današnjem poslovnom svijetu / Studija slučaja: Ekonomski fakultet u Osijeku /
(Research of knowledge management perception in business world today / Case study: Faculty of Economics in Osijek /)
Autori
Lamza-Maronić, Maja ; Glavaš, Jerko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Computers in Education (CE)
/ Čičin - Šain, M. ; Turčić - Prstačić, I. ; Sluganović, I. ; Uroda, I. - Zagreb : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2008, 327-334
ISBN
978-953-233-039-7
Skup
31. međunarodni skup MIPRO
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 26.05.2008. - 30.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
percepcija; menadžment; znanje; Ekonomski fakultet u Osijeku
(perception; management; knowledge; Faculty of Economics in Osijek)
Sažetak
The European Union in building Europe as a society of knowledge, that is a learning society, among its priorities, besides the development of the democratic values, gives an important place to education. Stressing its quality as one of important guidelines of the learning society, it seeks its identity in the European cultural heritage and the stimulation of research, science and creativity. On the way to enter the European educational space, the Croatian higher educational system attempts to come to terms with the conclusions of the Bologna Declaration. Changes that the information era brings reflect themselves on the European educational space. The new century in the countries of the European Union pointing the importance of : knowledge of high quality, lifelong learning of the shaping of the future and common dimensions of the knowledge base.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0101427-1130 - UPRAVLJANJE ZNANJEM U FUNKCIJI GOSPODARSKOG RAZVITKA ISTOČNE HRVATSKE (Lamza-Maronić, Maja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek