Pregled bibliografske jedinice broj: 35906
Hrvatski turizam u sociokulturološkoj perspektivi
Hrvatski turizam u sociokulturološkoj perspektivi // Acta turistica, 9 (1997), 1; 58-70 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
CROSBI ID: 35906 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Hrvatski turizam u sociokulturološkoj perspektivi
(Croatian tourism in a socio-cultural perspective)
Autori
Horvat, Božena
Izvornik
Acta turistica (0353-4316) 9
(1997), 1;
58-70
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
lokalna kultura; vrijednosne oriijentacije; poslovna kultura; kvaliteta turističkog proizvoda; antropogene karakteristike prostora; analiza slučaja
(local culture; value orientations; business culture; tourism product quality; antropogenic characteristics of the area; case analysis)
Sažetak
Uloga sociokulturoloških i antropogenih značajki hrvatskog turizma u podizanju kvalitete turističkog proizvoda analizira se na primjerima pojedinih izabranih destinacija. Njihove sociokulturne determinante u usporedbenoj perspektivi mogu razjasniti veliki dio problema i nedostataka u kvaliteti hrvatskog turizma. Utjecaj tržišta, uloga turoperatora, te izgradnja imidža hrvatskog turizma također determiniraju kvalitetu turističkog proizvoda. Izmijenjeni sustavi vrijednosti i životni stilovi turista na novi način definiraju turističku potražnju u svijetu i postavljaju pred hrvatski turizam potrebu razvitka novih specifičnih vidova turizma. Oni također redefiniraju pojam kvalitete turističkog proizvoda.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB Abstracts
- LORETO Thesaurus