Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 358773

Noviji, suvremeni pristup shvaćanju djeteta u kontekstu ranog odgoja


Jurčević-Lozančić, Anka
Noviji, suvremeni pristup shvaćanju djeteta u kontekstu ranog odgoja // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj : Sv. 1 / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 237-242


CROSBI ID: 358773 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Noviji, suvremeni pristup shvaćanju djeteta u kontekstu ranog odgoja
(More recent and more contemporary approach to view of a child within the context of early education)

Autori
Jurčević-Lozančić, Anka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj : Sv. 1

Urednik/ci
Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija

Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Grad
Rijeka

Godina
2008

Raspon stranica
237-242

ISBN
978-953-98445-5-2

Ključne riječi
kontekst kulture, održivi razvoj, profesionalni razvoj odgajatelja, rani odgoj, učenje djeteta
(context of culture, sustainable development, pre-school teacher, professional development, early educations, child learning)

Sažetak
Suvremena shvaćanja djeteta polaze od toga da dijete ima izvanredan potencijal primanja novih činjenica i generalizacija. Brižljivo pripremljena okolina u kojoj se njeguju individualnost i raznolikost u kojoj djeca istražuju i aktivno uče koristeći široku ponudu materijala i izvora, ideal je kojem teži novi pristup učenja u ranom djetinjstvu. Odgojna skupina promatra se kao kompaktna zajednica djece i odraslih te se naglašava važnost uključivanja materijalnog i socijalnog okruženja koji podupire učenje bez obzira na različitost i bez obzira jesu li one kulturološke naravi ili je riječ o djeci s posebnim potrebama. U ovom radu naglasit će se važnost suvremenog pristupa ranom odgoju koji prepoznaje i uvažava različitost i individualnost djeteta te potiče učenje djeteta za održivi razvoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Anka Jurčević Lozančić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurčević-Lozančić, Anka
Noviji, suvremeni pristup shvaćanju djeteta u kontekstu ranog odgoja // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj : Sv. 1 / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 237-242
Jurčević-Lozančić, A. (2008) Noviji, suvremeni pristup shvaćanju djeteta u kontekstu ranog odgoja. U: Uzelac, V. & Vujičić, L. (ur.) Cjeloživotno učenje za održivi razvoj : Sv. 1. Rijeka, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, str. 237-242.
@inbook{inbook, author = {Jur\v{c}evi\'{c}-Lozan\v{c}i\'{c}, Anka}, year = {2008}, pages = {237-242}, keywords = {kontekst kulture, odr\v{z}ivi razvoj, profesionalni razvoj odgajatelja, rani odgoj, u\v{c}enje djeteta}, isbn = {978-953-98445-5-2}, title = {Noviji, suvremeni pristup shva\'{c}anju djeteta u kontekstu ranog odgoja}, keyword = {kontekst kulture, odr\v{z}ivi razvoj, profesionalni razvoj odgajatelja, rani odgoj, u\v{c}enje djeteta}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }
@inbook{inbook, author = {Jur\v{c}evi\'{c}-Lozan\v{c}i\'{c}, Anka}, year = {2008}, pages = {237-242}, keywords = {context of culture, sustainable development, pre-school teacher, professional development, early educations, child learning}, isbn = {978-953-98445-5-2}, title = {More recent and more contemporary approach to view of a child within the context of early education}, keyword = {context of culture, sustainable development, pre-school teacher, professional development, early educations, child learning}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font