Pregled bibliografske jedinice broj: 358773
Noviji, suvremeni pristup shvaćanju djeteta u kontekstu ranog odgoja
Noviji, suvremeni pristup shvaćanju djeteta u kontekstu ranog odgoja // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj : Sv. 1 / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 237-242
CROSBI ID: 358773 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Noviji, suvremeni pristup shvaćanju djeteta u kontekstu ranog odgoja
(More recent and more contemporary approach to view of a child within the context of early education)
Autori
Jurčević-Lozančić, Anka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj : Sv. 1
Urednik/ci
Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2008
Raspon stranica
237-242
ISBN
978-953-98445-5-2
Ključne riječi
kontekst kulture, održivi razvoj, profesionalni razvoj odgajatelja, rani odgoj, učenje djeteta
(context of culture, sustainable development, pre-school teacher, professional development, early educations, child learning)
Sažetak
Suvremena shvaćanja djeteta polaze od toga da dijete ima izvanredan potencijal primanja novih činjenica i generalizacija. Brižljivo pripremljena okolina u kojoj se njeguju individualnost i raznolikost u kojoj djeca istražuju i aktivno uče koristeći široku ponudu materijala i izvora, ideal je kojem teži novi pristup učenja u ranom djetinjstvu. Odgojna skupina promatra se kao kompaktna zajednica djece i odraslih te se naglašava važnost uključivanja materijalnog i socijalnog okruženja koji podupire učenje bez obzira na različitost i bez obzira jesu li one kulturološke naravi ili je riječ o djeci s posebnim potrebama. U ovom radu naglasit će se važnost suvremenog pristupa ranom odgoju koji prepoznaje i uvažava različitost i individualnost djeteta te potiče učenje djeteta za održivi razvoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Anka Jurčević Lozančić
(autor)