Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 358563

Primjena edukativnog pristupa u podučavanju studenata radne terapije za izvođenje treniga životnih vještina


Šimunović, Dubravka; Radić, Saša
Primjena edukativnog pristupa u podučavanju studenata radne terapije za izvođenje treniga životnih vještina // Prvi hrvatski kongres primjenjene psihologije
Zagreb, Hrvatska, 2006. (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 358563 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena edukativnog pristupa u podučavanju studenata radne terapije za izvođenje treniga životnih vještina
(Applying educational approach in teaching occupational therapy students how to perform life skills training)

Autori
Šimunović, Dubravka ; Radić, Saša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Skup
Prvi hrvatski kongres primjenjene psihologije

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 26.04.2006. - 29.04.2006

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
radna terapija; edukativni pristup; studenti; trening životnih vještina
(occupational therapy; educational approach; students; life skills training)

Sažetak
Učenje društvenih vještina je ključna komponenta programa holističkog psihosocijalnog tretmana. Nedostatak socijalnih vještina i sposobnosti vođenja brige o sebi kod pojedinaca s psihosocijalnim disfunkcijama problem je s kojim se zdravstveni stručnjaci raznih profila svakodnevno susreću. Zbog navedenog nameće se nužnost podučavanja studenata radne terapije kako bi navedene viještine mogli koristiti u strukovnom angažmanu. Podučavanje studenata u izvedbi treninga životnih vještina čini okosnicu socijalnog pristupa u radnoj terapiji. Radni terapeut teži osposobljavanju pojedinca svrsishodnoj izvedbi aktivnosti uz neizostavno podučavanje životnih vještina koje su nužne za izvođenje aktivnosti svakodnevnog života. Edukacija u malim grupama daje mogućnost da svaki student savlada pojedine vještine, detektira osobne poteškoće i dobije praktičan uvid kako i na koji način trening provoditi u radu s klijentom - pacijentom što je krajnji cilj strukovnih studija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb

Profili:

Avatar Url Saša Radić (autor)

Avatar Url Dubravka Šimunović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šimunović, Dubravka; Radić, Saša
Primjena edukativnog pristupa u podučavanju studenata radne terapije za izvođenje treniga životnih vještina // Prvi hrvatski kongres primjenjene psihologije
Zagreb, Hrvatska, 2006. (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
Šimunović, D. & Radić, S. (2006) Primjena edukativnog pristupa u podučavanju studenata radne terapije za izvođenje treniga životnih vještina. U: Prvi hrvatski kongres primjenjene psihologije.
@article{article, author = {\v{S}imunovi\'{c}, Dubravka and Radi\'{c}, Sa\v{s}a}, year = {2006}, keywords = {radna terapija, edukativni pristup, studenti, trening \v{z}ivotnih vje\v{s}tina}, title = {Primjena edukativnog pristupa u podu\v{c}avanju studenata radne terapije za izvo\djenje treniga \v{z}ivotnih vje\v{s}tina}, keyword = {radna terapija, edukativni pristup, studenti, trening \v{z}ivotnih vje\v{s}tina}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}imunovi\'{c}, Dubravka and Radi\'{c}, Sa\v{s}a}, year = {2006}, keywords = {occupational therapy, educational approach, students, life skills training}, title = {Applying educational approach in teaching occupational therapy students how to perform life skills training}, keyword = {occupational therapy, educational approach, students, life skills training}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font