Pregled bibliografske jedinice broj: 358563
Primjena edukativnog pristupa u podučavanju studenata radne terapije za izvođenje treniga životnih vještina
Primjena edukativnog pristupa u podučavanju studenata radne terapije za izvođenje treniga životnih vještina // Prvi hrvatski kongres primjenjene psihologije
Zagreb, Hrvatska, 2006. (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 358563 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena edukativnog pristupa u podučavanju studenata radne terapije za izvođenje treniga životnih vještina
(Applying educational approach in teaching occupational therapy students how to perform life skills training)
Autori
Šimunović, Dubravka ; Radić, Saša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Skup
Prvi hrvatski kongres primjenjene psihologije
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 26.04.2006. - 29.04.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
radna terapija; edukativni pristup; studenti; trening životnih vještina
(occupational therapy; educational approach; students; life skills training)
Sažetak
Učenje društvenih vještina je ključna komponenta programa holističkog psihosocijalnog tretmana. Nedostatak socijalnih vještina i sposobnosti vođenja brige o sebi kod pojedinaca s psihosocijalnim disfunkcijama problem je s kojim se zdravstveni stručnjaci raznih profila svakodnevno susreću. Zbog navedenog nameće se nužnost podučavanja studenata radne terapije kako bi navedene viještine mogli koristiti u strukovnom angažmanu. Podučavanje studenata u izvedbi treninga životnih vještina čini okosnicu socijalnog pristupa u radnoj terapiji. Radni terapeut teži osposobljavanju pojedinca svrsishodnoj izvedbi aktivnosti uz neizostavno podučavanje životnih vještina koje su nužne za izvođenje aktivnosti svakodnevnog života. Edukacija u malim grupama daje mogućnost da svaki student savlada pojedine vještine, detektira osobne poteškoće i dobije praktičan uvid kako i na koji način trening provoditi u radu s klijentom - pacijentom što je krajnji cilj strukovnih studija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb