Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 358253

Uloga samoreguliranog učenja u održivom razvoju obrazovanja


Lončarić, Darko
Uloga samoreguliranog učenja u održivom razvoju obrazovanja // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.)., 2008. str. 191-196


CROSBI ID: 358253 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga samoreguliranog učenja u održivom razvoju obrazovanja
(The role of self-regulated learning in the sustainable development of education)

Autori
Lončarić, Darko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj

Urednik/ci
Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija

Grad
Rijeka

Godina
2008

Raspon stranica
191-196

ISBN
978-953-98445-4-5

Ključne riječi
Samoregulirano učenje, poučavanje, obrazovanje, održivi razvoj
(Self-regulated learning, teaching, education, sustainable development)

Sažetak
Održivi razvoj obrazovanja nužan je preduvjet bilo kojem sadržaju obrazovanja, pa tako i obrazovanju za održivi razvoj. Suvremeni svijet prolazi kroz intenzivne preobrazbe procesa učenja, poučavanja, pa i samih okvira tih procesa predstavljenih u obliku formalnog i neformalnog obrazovanja. Ti procesi imaju različit stupanj "tromosti". Učenje je najdinamičniji od navedenih procesa, poučavanje je teže prilagodljivo suvremenim promjenama, dok je formalni sustav obrazovanja najteže promijeniti i prilagoditi dinamičnim zahtjevima suvremenog društva. Zbog te tromosti sve je izraženija opasnost da formalno obrazovanje u potpunosti prestane biti relevantno za potrebe suvremenog učenika, a time i za društvo u cjelini. Cilj ovog priopćenja jeste predstaviti samoregulirano učenje kao neophodan model transformacije učenja i ukazati na značenje te komponente u transformaciji poučavanja i obrazovnih politika. Na kraju je prikazana početna faza razvoja Hrvatskog upitnika samoregulacije u učenju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-0342618-2193 - Odrednice optimalnog razvoja i psihološke dobrobiti adolescenata (Brdar, Ingrid, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Darko Lončarić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Lončarić, Darko
Uloga samoreguliranog učenja u održivom razvoju obrazovanja // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.)., 2008. str. 191-196
Lončarić, D. (2008) Uloga samoreguliranog učenja u održivom razvoju obrazovanja. U: Uzelac, V. & Vujičić, L. (ur.) Cjeloživotno učenje za održivi razvoj. Rijeka, str. 191-196.
@inbook{inbook, author = {Lon\v{c}ari\'{c}, Darko}, year = {2008}, pages = {191-196}, keywords = {Samoregulirano u\v{c}enje, pou\v{c}avanje, obrazovanje, odr\v{z}ivi razvoj}, isbn = {978-953-98445-4-5}, title = {Uloga samoreguliranog u\v{c}enja u odr\v{z}ivom razvoju obrazovanja}, keyword = {Samoregulirano u\v{c}enje, pou\v{c}avanje, obrazovanje, odr\v{z}ivi razvoj}, publisherplace = {Rijeka} }
@inbook{inbook, author = {Lon\v{c}ari\'{c}, Darko}, year = {2008}, pages = {191-196}, keywords = {Self-regulated learning, teaching, education, sustainable development}, isbn = {978-953-98445-4-5}, title = {The role of self-regulated learning in the sustainable development of education}, keyword = {Self-regulated learning, teaching, education, sustainable development}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font