Pregled bibliografske jedinice broj: 358253
Uloga samoreguliranog učenja u održivom razvoju obrazovanja
Uloga samoreguliranog učenja u održivom razvoju obrazovanja // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.)., 2008. str. 191-196
CROSBI ID: 358253 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga samoreguliranog učenja u održivom razvoju obrazovanja
(The role of self-regulated learning in the sustainable development of education)
Autori
Lončarić, Darko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
Urednik/ci
Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija
Grad
Rijeka
Godina
2008
Raspon stranica
191-196
ISBN
978-953-98445-4-5
Ključne riječi
Samoregulirano učenje, poučavanje, obrazovanje, održivi razvoj
(Self-regulated learning, teaching, education, sustainable development)
Sažetak
Održivi razvoj obrazovanja nužan je preduvjet bilo kojem sadržaju obrazovanja, pa tako i obrazovanju za održivi razvoj. Suvremeni svijet prolazi kroz intenzivne preobrazbe procesa učenja, poučavanja, pa i samih okvira tih procesa predstavljenih u obliku formalnog i neformalnog obrazovanja. Ti procesi imaju različit stupanj "tromosti". Učenje je najdinamičniji od navedenih procesa, poučavanje je teže prilagodljivo suvremenim promjenama, dok je formalni sustav obrazovanja najteže promijeniti i prilagoditi dinamičnim zahtjevima suvremenog društva. Zbog te tromosti sve je izraženija opasnost da formalno obrazovanje u potpunosti prestane biti relevantno za potrebe suvremenog učenika, a time i za društvo u cjelini. Cilj ovog priopćenja jeste predstaviti samoregulirano učenje kao neophodan model transformacije učenja i ukazati na značenje te komponente u transformaciji poučavanja i obrazovnih politika. Na kraju je prikazana početna faza razvoja Hrvatskog upitnika samoregulacije u učenju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0342618-2193 - Odrednice optimalnog razvoja i psihološke dobrobiti adolescenata (Brdar, Ingrid, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Darko Lončarić
(autor)