Pregled bibliografske jedinice broj: 358176
Različiti pristupi učenju i počavanju : uvod u temu
Različiti pristupi učenju i počavanju : uvod u temu // Odgojne znanosti, 8 (2006), 3; 5-10 (podatak o recenziji nije dostupan, uvodnik, stručni)
CROSBI ID: 358176 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Različiti pristupi učenju i počavanju : uvod u temu
(Different Approaches to learnig and Instruction : Introduction)
Autori
Palekčić, Marko
Izvornik
Odgojne znanosti (1846-1204) 8
(2006), 3;
5-10
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, uvodnik, stručni
Ključne riječi
učenje i poučavanje; različiti tipovi poučavanja; poučavanje iz različitih teorijskih pozicija
(Lerning and instruction; different types of teaching; teaching; learning from different theoretical positions)
Sažetak
Učenju i poučavanju se može pristupiti iz različitih teorijskih pozicija.Učenje je do sada ponajprije bilo predmet tematiziranja i istraživanja psihologije kao znanstvene discipline (psihologija učenja). Nastava je najpoznatiji institucionalno organizirani oblik poučavanja. Različiti oblici nastave, njena kvaliteta, odnosno učinkovitost nastave uvijek se argumentirala (i) pozivala na određena shvaćanja učenja. U ovom prvom broju časopisa "Odgojne znanosti" uz temu Različiti pristupi učenju i poučavanju objavljujemo nekoliko radova poznatih autora (Lutz Koch, Otto Hansmann, Mujo Slatina, Georg Hans neuweg, Klaus Prange, Martin Kramar) u kojim se ovoj temi pristupa iz do sada mao poznatih znanstvenih perspektiva - na različitim razinama i u različitim kontekstima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Napomena
Autor uvodnika je gost-urednik časopisa Odgojne znanosti 8 (2006) (3), tematskog sveščića 'Različiti pristupi učenju i počavanju'.