Pregled bibliografske jedinice broj: 357800
Odnosi značenja unutar i među kao instrumentarij hrvatskih reklamnih slogana
Odnosi značenja unutar i među kao instrumentarij hrvatskih reklamnih slogana // Zbornik radova savjetovanja Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku:Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike / Jagoda Granić (ur.).
Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2005. str. 655-663 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 357800 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnosi značenja unutar i među kao instrumentarij hrvatskih reklamnih slogana
(The Lanugage Of Advertising: Some Semantic Instruments In Croatian Slogans)
Autori
Singer, Danka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova savjetovanja Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku:Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike
/ Jagoda Granić - Split : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2005, 655-663
ISBN
953-96391-6-6
Skup
Znanstveno savjetovanje Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku:Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 14.05.2004. - 16.05.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
slogan; semantički odnosi; kolokacija; frazem; intertekstualnost; konotacija
(: slogan; advertisement; semantic relations; collocation; idiom; connotation; intertextuality)
Sažetak
Reklamni slogani odražavaju društvene aspekte pojedine zajednice i time njihova analiza spada u područje primijenjene sociolingivistike. No instrumentarij kojim se služe spada u područje semantike, te se kvalitetna semiološka analiza ne može provesti bez detaljne semantičke analize kako slogana, tako i ostalih verbalnih i neverbalnih čimbenika reklama. Jedanako tako, zbog složenosti međuodnosa unutar značenskih jedinica, njihova stroga semantička kategorizacija nije moguća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija