Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 357800

Odnosi značenja unutar i među kao instrumentarij hrvatskih reklamnih slogana


Singer, Danka
Odnosi značenja unutar i među kao instrumentarij hrvatskih reklamnih slogana // Zbornik radova savjetovanja Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku:Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike / Jagoda Granić (ur.).
Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2005. str. 655-663 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 357800 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnosi značenja unutar i među kao instrumentarij hrvatskih reklamnih slogana
(The Lanugage Of Advertising: Some Semantic Instruments In Croatian Slogans)

Autori
Singer, Danka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova savjetovanja Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku:Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike / Jagoda Granić - Split : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2005, 655-663

ISBN
953-96391-6-6

Skup
Znanstveno savjetovanje Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku:Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 14.05.2004. - 16.05.2004

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
slogan; semantički odnosi; kolokacija; frazem; intertekstualnost; konotacija
(: slogan; advertisement; semantic relations; collocation; idiom; connotation; intertextuality)

Sažetak
Reklamni slogani odražavaju društvene aspekte pojedine zajednice i time njihova analiza spada u područje primijenjene sociolingivistike. No instrumentarij kojim se služe spada u područje semantike, te se kvalitetna semiološka analiza ne može provesti bez detaljne semantičke analize kako slogana, tako i ostalih verbalnih i neverbalnih čimbenika reklama. Jedanako tako, zbog složenosti međuodnosa unutar značenskih jedinica, njihova stroga semantička kategorizacija nije moguća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Danka Singer (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Singer, Danka
Odnosi značenja unutar i među kao instrumentarij hrvatskih reklamnih slogana // Zbornik radova savjetovanja Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku:Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike / Jagoda Granić (ur.).
Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2005. str. 655-663 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Singer, D. (2005) Odnosi značenja unutar i među kao instrumentarij hrvatskih reklamnih slogana. U: Jagoda Granić (ur.)Zbornik radova savjetovanja Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku:Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike.
@article{article, author = {Singer, Danka}, year = {2005}, pages = {655-663}, keywords = {slogan, semanti\v{c}ki odnosi, kolokacija, frazem, intertekstualnost, konotacija}, isbn = {953-96391-6-6}, title = {Odnosi zna\v{c}enja unutar i me\dju kao instrumentarij hrvatskih reklamnih slogana}, keyword = {slogan, semanti\v{c}ki odnosi, kolokacija, frazem, intertekstualnost, konotacija}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Singer, Danka}, year = {2005}, pages = {655-663}, keywords = {: slogan, advertisement, semantic relations, collocation, idiom, connotation, intertextuality}, isbn = {953-96391-6-6}, title = {The Lanugage Of Advertising: Some Semantic Instruments In Croatian Slogans}, keyword = {: slogan, advertisement, semantic relations, collocation, idiom, connotation, intertextuality}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font