Pregled bibliografske jedinice broj: 357462
Osposobljavanje budućih odgajatelja za rad s roditeljima
Osposobljavanje budućih odgajatelja za rad s roditeljima // Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja / Robert Bacalja (ur.).
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2008. str. 30-31 (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 357462 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osposobljavanje budućih odgajatelja za rad s roditeljima
(Training prospectiveeducators for working with parents)
Autori
Maleš, Dubravka ; Ljubetić, Maja ; Stričević, Ivanka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja
/ Robert Bacalja - Zadar : Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2008, 30-31
ISBN
978-953-7237-37-0
Skup
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 30.05.2008. - 31.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
obrazovanje odgajatelja za rad s roditeljima; kolegij obiteljske pedagogije; kolegij suradnje (partnerstva) obitelji i dječjeg vrtića; nastavni plan i program studija predškolskog odgoja.
(training of educators for working with parents; the course of family pedagogy; the course of cooperation (partnership) between family and kindergarten; preschool education studies curriculum.)
Sažetak
Kvalitetno osposobljavanje budućih odgajatelja podrazumijeva stjecanje potrebnih kompetencija u različitim područjima djelovanja kako bi pravodobno mogli odgovoriti izazovima prakse ranog odgoja. Jedno od tih područja jest izuzetno važno i zahtjevno područje suradnje i partnerskih odnosa odgajatelja i roditelja. U radu se teorijski razmatraju pitanja važnosti partnerskih odnosa obitelji i ustanove kao nužnosti i potrebe suvremene prakse i osposobljenosti odgajatelja za kvalitetnu suradnju s roditeljima. Analizom nastavnih planova i programa obrazovanja budućih odgajatelja u Republici Hrvatskoj, autorice odgovaraju na pitanje postoje li kolegiji obiteljske pedagogije i rada s roditeljima na studijima predškolskog odgoja u RH, te ih uspoređuju s obzirom na način organiziranja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Filozofski fakultet u Splitu