Pregled bibliografske jedinice broj: 357219
Etnografija cjeloživotnog obrazovanja - sukonstrukcija kurikuluma za održivi razvoj
Etnografija cjeloživotnog obrazovanja - sukonstrukcija kurikuluma za održivi razvoj // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj Svezak 1 / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 133-138
CROSBI ID: 357219 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Etnografija cjeloživotnog obrazovanja - sukonstrukcija kurikuluma za održivi razvoj
(Ethnography of Lifelong Learning - Co-Construction of Curriculum for Sustainable Development)
Autori
Relja, Renata ; Ljubetić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj Svezak 1
Urednik/ci
Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2008
Raspon stranica
133-138
ISBN
978-953-98445-5-2
Ključne riječi
cjeloživotno učenje, etnografija edukacije, kurikulumi odgojno-obrazovnih sustava, kvalitativni istraživački pristupi, održivi razvoj
(lifelong learning, ethnography of education, education system curricula, qualitative research approaches, sustainable development)
Sažetak
Unutar kvalitativnih istraživačkih pristupa sve dominantniju poziciju zauzimaju suvremena etnografska istraživanja. Edukacijska etnografija među njima, nezaobilazna je prilikom bilježenja i objašnjenja suvremenih promjena u području edukacije, poučavanja i učenja. Autorice obrazlažu potrebu za realizacijom etnografskog istraživanja kojim bi se utvrdila validnost i opravdanost uvođenja koncepta održivog razvoja kao dijela kurikuluma cjeloživotnog obrazovanja. Suvremeno shvaćanje kurikuluma odgojno-obrazovnih sustava te, posebice, kurikulumskih detrminanti za njihovo ostvarivanje, postaju imperativ u holističkom i interdisciplinarnom pristupu istraživanju fenomena cjeloživotnog učenja za održivi razvoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Maja Ljubetić
(autor)