Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 357219

Etnografija cjeloživotnog obrazovanja - sukonstrukcija kurikuluma za održivi razvoj


Relja, Renata; Ljubetić, Maja
Etnografija cjeloživotnog obrazovanja - sukonstrukcija kurikuluma za održivi razvoj // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj Svezak 1 / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 133-138


CROSBI ID: 357219 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Etnografija cjeloživotnog obrazovanja - sukonstrukcija kurikuluma za održivi razvoj
(Ethnography of Lifelong Learning - Co-Construction of Curriculum for Sustainable Development)

Autori
Relja, Renata ; Ljubetić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj Svezak 1

Urednik/ci
Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija

Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Grad
Rijeka

Godina
2008

Raspon stranica
133-138

ISBN
978-953-98445-5-2

Ključne riječi
cjeloživotno učenje, etnografija edukacije, kurikulumi odgojno-obrazovnih sustava, kvalitativni istraživački pristupi, održivi razvoj
(lifelong learning, ethnography of education, education system curricula, qualitative research approaches, sustainable development)

Sažetak
Unutar kvalitativnih istraživačkih pristupa sve dominantniju poziciju zauzimaju suvremena etnografska istraživanja. Edukacijska etnografija među njima, nezaobilazna je prilikom bilježenja i objašnjenja suvremenih promjena u području edukacije, poučavanja i učenja. Autorice obrazlažu potrebu za realizacijom etnografskog istraživanja kojim bi se utvrdila validnost i opravdanost uvođenja koncepta održivog razvoja kao dijela kurikuluma cjeloživotnog obrazovanja. Suvremeno shvaćanje kurikuluma odgojno-obrazovnih sustava te, posebice, kurikulumskih detrminanti za njihovo ostvarivanje, postaju imperativ u holističkom i interdisciplinarnom pristupu istraživanju fenomena cjeloživotnog učenja za održivi razvoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Maja Ljubetić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Relja, Renata; Ljubetić, Maja
Etnografija cjeloživotnog obrazovanja - sukonstrukcija kurikuluma za održivi razvoj // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj Svezak 1 / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 133-138
Relja, R. & Ljubetić, M. (2008) Etnografija cjeloživotnog obrazovanja - sukonstrukcija kurikuluma za održivi razvoj. U: Uzelac, V. & Vujičić, L. (ur.) Cjeloživotno učenje za održivi razvoj Svezak 1. Rijeka, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, str. 133-138.
@inbook{inbook, author = {Relja, Renata and Ljubeti\'{c}, Maja}, year = {2008}, pages = {133-138}, keywords = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, etnografija edukacije, kurikulumi odgojno-obrazovnih sustava, kvalitativni istra\v{z}iva\v{c}ki pristupi, odr\v{z}ivi razvoj}, isbn = {978-953-98445-5-2}, title = {Etnografija cjelo\v{z}ivotnog obrazovanja - sukonstrukcija kurikuluma za odr\v{z}ivi razvoj}, keyword = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, etnografija edukacije, kurikulumi odgojno-obrazovnih sustava, kvalitativni istra\v{z}iva\v{c}ki pristupi, odr\v{z}ivi razvoj}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }
@inbook{inbook, author = {Relja, Renata and Ljubeti\'{c}, Maja}, year = {2008}, pages = {133-138}, keywords = {lifelong learning, ethnography of education, education system curricula, qualitative research approaches, sustainable development}, isbn = {978-953-98445-5-2}, title = {Ethnography of Lifelong Learning - Co-Construction of Curriculum for Sustainable Development}, keyword = {lifelong learning, ethnography of education, education system curricula, qualitative research approaches, sustainable development}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font