Pregled bibliografske jedinice broj: 356911
Uloga medija u ostvarivanju ciljeva cjeloživotnog učenja za održivi razvoj
Uloga medija u ostvarivanju ciljeva cjeloživotnog učenja za održivi razvoj // Cjloživotno učenje za održivi razvoj / Uzelac, Vinka i Vujčić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 83-94 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 356911 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga medija u ostvarivanju ciljeva cjeloživotnog učenja za održivi razvoj
(The Role of the Media in Achiving the Objectives of Lifelong Learning for Sustainable Development)
Autori
Matijević, Milan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Cjloživotno učenje za održivi razvoj
/ Uzelac, Vinka i Vujčić, Lidija - Rijeka : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008, 83-94
ISBN
978-953-98445-4-5
Skup
Cjeloživotno učenja za održivi razvoj
Mjesto i datum
NP Plitvička jezera, Hrvatska, 21.05.2008. - 23.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
odgoj za održivi razvoj; internet; multimedij; inovativno učenje
(education for sustainable development; Internet; multimedia; innovative learning)
Sažetak
Sažetak - Umjesto adaptivnog poimanja učenja (učenje kao usvajanje repertoara ponašanja na temelju osobnog iskustva) kao didaktička paradigma za ostvarivanje ciljeva odgoja za održivi razvoj preporučuje se inovativno (budućnosti usmjereno) učenje uz koje je važna anticipacija ili predviđanje umjesto pasivnog prilagođavanja postojećem. Mediji omogućuju simulaciju događanja na temelju dostupnih informacija, te kreativno rješavanje problema i kritičko mišljenje koji su nezaobilazni u kontekstu ciljeva cjeloživotnog učenja za održivi razvoj. Razredni i školski projekti (različiti vidovi kooperativnog učenja), ostvareni uz pomoć raznih medija, mogu znatno pridonijeti ostvarenju ciljeva učenja za održivi razvoj. Također i poticanje učenika na kreativno izražavanje i stvaranje, uz kritičko mišljenje, može biti u funkciji ostvarivanja ovih ciljeva cjeloživotnog učenja mladih i odraslih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Milan Matijević
(autor)