Pregled bibliografske jedinice broj: 356891
Holistički pristup proučavanju kulturne baštine i glazbene pedagogije
Holistički pristup proučavanju kulturne baštine i glazbene pedagogije // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj. Sv.2 / Uzelac, Vinka ; Vujčić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 149-155
CROSBI ID: 356891 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Holistički pristup proučavanju kulturne baštine i glazbene pedagogije
(Holistic approach to study of cultural heritage and music pedagogy)
Autori
Dobrota, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj. Sv.2
Urednik/ci
Uzelac, Vinka ; Vujčić, Lidija
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2008
Raspon stranica
149-155
ISBN
978-953-98445-4-5
Ključne riječi
glazbeno obrazovanje, muzikalnost, svjetska glazba
(music education, musicality, world music)
Sažetak
Proučavanje kulturne baštine ima izuzetno važnu ulogu u radu glazbenih pedagoga. John Blacking (1928-1990), antropolog i etnomuzikolog, ostavio je velik broj radova iz područja glazbene pedagogije. Do većine svojih zaključaka došao je promatrajući djecu iz južnoafričkog plemena Venda. U radu ćemo se osvrnuti na Blackingove ideje o dječjoj glazbenoj kulturi plemena Venda kao zasebnom glazbenom entitetu, na njegovo istraživanje prirode muzikalnosti, na ulogu fizičkog pokreta i plesa koji su integrirani u glazbenom iskustvu, te na inkluziju svjetskih glazbi u nastavne programe širom svijeta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
177-1300855-3326 - TITIUS: Porječje Krke - baština i sociokulturni razvoj (Pilić, Šime, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu