Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 356891

Holistički pristup proučavanju kulturne baštine i glazbene pedagogije


Dobrota, Snježana
Holistički pristup proučavanju kulturne baštine i glazbene pedagogije // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj. Sv.2 / Uzelac, Vinka ; Vujčić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 149-155


CROSBI ID: 356891 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Holistički pristup proučavanju kulturne baštine i glazbene pedagogije
(Holistic approach to study of cultural heritage and music pedagogy)

Autori
Dobrota, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj. Sv.2

Urednik/ci
Uzelac, Vinka ; Vujčić, Lidija

Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Grad
Rijeka

Godina
2008

Raspon stranica
149-155

ISBN
978-953-98445-4-5

Ključne riječi
glazbeno obrazovanje, muzikalnost, svjetska glazba
(music education, musicality, world music)

Sažetak
Proučavanje kulturne baštine ima izuzetno važnu ulogu u radu glazbenih pedagoga. John Blacking (1928-1990), antropolog i etnomuzikolog, ostavio je velik broj radova iz područja glazbene pedagogije. Do većine svojih zaključaka došao je promatrajući djecu iz južnoafričkog plemena Venda. U radu ćemo se osvrnuti na Blackingove ideje o dječjoj glazbenoj kulturi plemena Venda kao zasebnom glazbenom entitetu, na njegovo istraživanje prirode muzikalnosti, na ulogu fizičkog pokreta i plesa koji su integrirani u glazbenom iskustvu, te na inkluziju svjetskih glazbi u nastavne programe širom svijeta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
177-1300855-3326 - TITIUS: Porječje Krke - baština i sociokulturni razvoj (Pilić, Šime, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu


Citiraj ovu publikaciju:

Dobrota, Snježana
Holistički pristup proučavanju kulturne baštine i glazbene pedagogije // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj. Sv.2 / Uzelac, Vinka ; Vujčić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 149-155
Dobrota, S. (2008) Holistički pristup proučavanju kulturne baštine i glazbene pedagogije. U: Uzelac, V. & Vujčić, L. (ur.) Cjeloživotno učenje za održivi razvoj. Sv.2. Rijeka, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, str. 149-155.
@inbook{inbook, author = {Dobrota, Snje\v{z}ana}, year = {2008}, pages = {149-155}, keywords = {glazbeno obrazovanje, muzikalnost, svjetska glazba}, isbn = {978-953-98445-4-5}, title = {Holisti\v{c}ki pristup prou\v{c}avanju kulturne ba\v{s}tine i glazbene pedagogije}, keyword = {glazbeno obrazovanje, muzikalnost, svjetska glazba}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }
@inbook{inbook, author = {Dobrota, Snje\v{z}ana}, year = {2008}, pages = {149-155}, keywords = {music education, musicality, world music}, isbn = {978-953-98445-4-5}, title = {Holistic approach to study of cultural heritage and music pedagogy}, keyword = {music education, musicality, world music}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font