Pregled bibliografske jedinice broj: 355269
Turistički suvenir Grada Zagreba
Turistički suvenir Grada Zagreba // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 17 (2005), 1/2; 89-98 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 355269 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Turistički suvenir Grada Zagreba
(Souvenirs as a part of the tourism offer of the City of Zagreb)
Autori
Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip
Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 17
(2005), 1/2;
89-98
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
suvenir; turizam; turistička destinacija; grad Zagreb
(souvenir; tourism destination; city of Zagreb)
Sažetak
Važnost turističkog suvenira kao sredstva promocije te sastavnog dijela turističke ponude zasigurno je nedvojbena, no njegovoj aktivnoj ulozi kao integralnom dijelu marketinškog miksa u marketingu turističke destinacije još uvijek se ne pridaje dovoljno pažnje. Turisti kupuju suvenire kako bi se sjećali svojih putovanja, izleta ili odmora, te oni sa stajališta turističkih destinacija i/ili pojedinih nositelja konkretnih turističkih usluga (npr. zrakoplovnih kompanija, hotela, restorana, parkova prirode, itd.) imaju veliku promocijsku vrijednost. U tom kontekstu se grad Zagreb ne razlikuje od sličnih turističkih destinacija. U radu se iznose nalazi istraživanja čiji je primarni cilj bio identificirati postojeću ponudu turističkih suvenira u gradu Zagrebu, utvrditi stupanj prepoznatljivosti odabranih zagrebačkih suvenira, te ocijeniti zadovoljstvo različitih tržišnih segmenata s postojećom ponudom suvenira u Zagrebu. Isto tako istraživanje je imalo za cilj utvrditi i eventualno postojanje određenih općih razlika u ponašanju turista kod kupovine suvenira, a koje nisu konkretno vezane uz ponudu suvenira u gradu Zagrebu, već za općenitu percepciju turista o problematici suvenira. Uz uvažavanje svih ograničenja istraživanja, autori na osnovu dobivenih rezultata identificiraju potencijalne barijere u kupovnom procesu turističkih suvenira, te daju konkretne preporuke proizvođačima, distributerima i naručiteljima turističkih suvenira za poboljšanje postojeće te razvoj nove ponude turističkih suvenira.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb