Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 355269

Turistički suvenir Grada Zagreba


Prebežac, Darko; Mikulić, Josip
Turistički suvenir Grada Zagreba // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 17 (2005), 1/2; 89-98 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 355269 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Turistički suvenir Grada Zagreba
(Souvenirs as a part of the tourism offer of the City of Zagreb)

Autori
Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 17 (2005), 1/2; 89-98

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
suvenir; turizam; turistička destinacija; grad Zagreb
(souvenir; tourism destination; city of Zagreb)

Sažetak
Važnost turističkog suvenira kao sredstva promocije te sastavnog dijela turističke ponude zasigurno je nedvojbena, no njegovoj aktivnoj ulozi kao integralnom dijelu marketinškog miksa u marketingu turističke destinacije još uvijek se ne pridaje dovoljno pažnje. Turisti kupuju suvenire kako bi se sjećali svojih putovanja, izleta ili odmora, te oni sa stajališta turističkih destinacija i/ili pojedinih nositelja konkretnih turističkih usluga (npr. zrakoplovnih kompanija, hotela, restorana, parkova prirode, itd.) imaju veliku promocijsku vrijednost. U tom kontekstu se grad Zagreb ne razlikuje od sličnih turističkih destinacija. U radu se iznose nalazi istraživanja čiji je primarni cilj bio identificirati postojeću ponudu turističkih suvenira u gradu Zagrebu, utvrditi stupanj prepoznatljivosti odabranih zagrebačkih suvenira, te ocijeniti zadovoljstvo različitih tržišnih segmenata s postojećom ponudom suvenira u Zagrebu. Isto tako istraživanje je imalo za cilj utvrditi i eventualno postojanje određenih općih razlika u ponašanju turista kod kupovine suvenira, a koje nisu konkretno vezane uz ponudu suvenira u gradu Zagrebu, već za općenitu percepciju turista o problematici suvenira. Uz uvažavanje svih ograničenja istraživanja, autori na osnovu dobivenih rezultata identificiraju potencijalne barijere u kupovnom procesu turističkih suvenira, te daju konkretne preporuke proizvođačima, distributerima i naručiteljima turističkih suvenira za poboljšanje postojeće te razvoj nove ponude turističkih suvenira.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Darko Prebežac (autor)

Avatar Url Josip Mikulić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Prebežac, Darko; Mikulić, Josip
Turistički suvenir Grada Zagreba // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 17 (2005), 1/2; 89-98 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Prebežac, D. & Mikulić, J. (2005) Turistički suvenir Grada Zagreba. Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 17 (1/2), 89-98.
@article{article, author = {Prebe\v{z}ac, Darko and Mikuli\'{c}, Josip}, year = {2005}, pages = {89-98}, keywords = {suvenir, turizam, turisti\v{c}ka destinacija, grad Zagreb}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {17}, number = {1/2}, issn = {0353-4790}, title = {Turisti\v{c}ki suvenir Grada Zagreba}, keyword = {suvenir, turizam, turisti\v{c}ka destinacija, grad Zagreb} }
@article{article, author = {Prebe\v{z}ac, Darko and Mikuli\'{c}, Josip}, year = {2005}, pages = {89-98}, keywords = {souvenir, tourism destination, city of Zagreb}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {17}, number = {1/2}, issn = {0353-4790}, title = {Souvenirs as a part of the tourism offer of the City of Zagreb}, keyword = {souvenir, tourism destination, city of Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font