Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 355112

Znanje vrijedno znanja- znanje vrijedno poučavanja


Vican, Dijana
Znanje vrijedno znanja- znanje vrijedno poučavanja // PEDAGOGIJA- prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, V., Šoljan, N.N., Hrvatić, N. (ur.).
Zagreb, 2007. str. (467)-(477) (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 355112 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Znanje vrijedno znanja- znanje vrijedno poučavanja
(Knowledge Worth Knowing- Knowledge Worth Teaching)

Autori
Vican, Dijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
PEDAGOGIJA- prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, V., Šoljan, N.N., Hrvatić, N. - Zagreb, 2007, (467)-(477)

Skup
Pedagogija- prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
znanje ; propozicionalno znanje ; proceduralno znanje ; tacitno znanje ; organizacija i struktura znanja ; obrazovanje
(knowledge ; procedural knowledge ; tacit knowledge ; organization and structure of knowledge ; education.)

Sažetak
Povijest znanja u uvodnom dijelu ilustrira povećavanje znanja kao sveukupnog ljudskog iskustva koje u obrazovni sustav ulazi u oblicima znanja strukturiranoga prema znanostima i znanstvenim disciplinama. U tadicionalnom obrazovanju znanja vrijedna znanja su propozicionalna i proceduralna znanja. Njihova struktura u formalnom obrazovanju je substantivna i sintaktička. Pristupi strukturama znanja usmjereni su na prošlost, sadašnjost i budućnost.Na ovim premisama autorica raspravlja o znanju vrijednom znanja u suvremenim obrazovnim promjenama: u organizaciji i reorganizaciji propozicionalnih i proceduralnih znanja, značenju tacitnog znanja, značenju, ciljevima obrazovanja i pristupa prema učeniku, učenju i poučavanju. Zaključak se odnosi na znanstveni i praktični prostor pedagogije i pedagoga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Dijana Vican (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Vican, Dijana
Znanje vrijedno znanja- znanje vrijedno poučavanja // PEDAGOGIJA- prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, V., Šoljan, N.N., Hrvatić, N. (ur.).
Zagreb, 2007. str. (467)-(477) (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Vican, D. (2007) Znanje vrijedno znanja- znanje vrijedno poučavanja. U: Previšić, V., Šoljan, N.N., Hrvatić, N. (ur.)PEDAGOGIJA- prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja.
@article{article, author = {Vican, Dijana}, year = {2007}, pages = {(467)-(477)}, keywords = {znanje, propozicionalno znanje, proceduralno znanje, tacitno znanje, organizacija i struktura znanja, obrazovanje}, title = {Znanje vrijedno znanja- znanje vrijedno pou\v{c}avanja}, keyword = {znanje, propozicionalno znanje, proceduralno znanje, tacitno znanje, organizacija i struktura znanja, obrazovanje}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vican, Dijana}, year = {2007}, pages = {(467)-(477)}, keywords = {knowledge, procedural knowledge, tacit knowledge, organization and structure of knowledge, education.}, title = {Knowledge Worth Knowing- Knowledge Worth Teaching}, keyword = {knowledge, procedural knowledge, tacit knowledge, organization and structure of knowledge, education.}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font