Pregled bibliografske jedinice broj: 355085
Samovrednovanje visokoškolskih institucija – pojmovni okvir i praktična primjena
Samovrednovanje visokoškolskih institucija – pojmovni okvir i praktična primjena // Kvaliteta u visokom obrazovanju / Lučin, Pero (ur.).
Zagreb: Nacionalna zaklada za znanost, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske, 2007. str. 49-58
CROSBI ID: 355085 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samovrednovanje visokoškolskih institucija – pojmovni okvir i praktična primjena
(Selfevaluation of higher education institutions - conceptual framework and practical implementation)
Autori
Bezinović, Petar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Kvaliteta u visokom obrazovanju
Urednik/ci
Lučin, Pero
Izdavač
Nacionalna zaklada za znanost, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske
Grad
Zagreb
Godina
2007
Raspon stranica
49-58
ISBN
978-953-95534-2-3
Ključne riječi
samovrednovanje, visoko školstvo, vrednovanje
(selfevaluation, higher education, assessment)
Sažetak
U poglavlju je prikazan pojmovni okvir i prijedlozi praktične primjene postupaka samovrednovanja visokoškolskih institucija u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
100-1001677-0883 - Podizanje i ujednačavanje kvalitete obveznog obrazovanja u Republici Hrvatskoj (Pastuović, Nikola, MZO ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb
Profili:
Petar Bezinović
(autor)